První japonec u mě v garáži, prostě láska na první pohled.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Půllitrová malorážka, stará klasika, moc hezká
Recenze
Prý nebouraná a takový ty další pohádky, samozřejmě ležela, vyměněný rám jiná přístrojovka atd. Ale je to super stroj, žádný závodník to teda není, ale s porovnáním s ostatním půlitrama, nejhezčí. Už jí neprodám.
25.3.12 Po závadě a odsatavení na konci sezony 2010, jsem se rozhodl, že jí znovu oživím a připravím na sezonu 2012. Závada celkem triviální nefunkčí přední šavle. Závada byla hned jasná prasklá pružina v levý noze. Pružinu ven a co nevidím, myslel jsem že mě jebne - pružina už byla jednou prasklá a nějáký koumák jí prostě svaříl!!!
Objednal jsem progresivní pružiny tak jsem zvědavý, jaký bude výsledek...poslední jízda byla sezona 2014.
Září 2024. Po deseti letech spánku v garáži absolutně bez hnutí musela uvolnit místo BMW a tak jsem ji odvezl na chalupu. Zaslouží si oživit...Nepoužívání se na ní dost podepsalo, zavzdušněné brzdy, kdy se brzdovka proměnila v neidentifikovatelnou tekutinu, tekoucí vidle, netěsnící kohoutek kdy vytekla kompletně nádrž, vytahané lanko spojky a nejhorší zadělaný karburátory. Trvalo mi to asi 4 víkendy a 4x čištění karburátorů ulrazvukem, kdy nešel na volnoběh 1 válec, teď už jde, ale zas při prvním startu se nechce 3 válci, který se chytne cca po 20 vteřinách což už mi tak nevadí. Náhradní díly cca 1200 a motorka je jak nová. První jízda po deseti letech šílená, motor šlape jak hodinky, jde hezky za plynem, ale už jsem si zviknul na jiný posez, takže cca po 20 km jízdy křeč v noze. Už jen přetěsnit vidle, výměnit budíky, kdy tacho měři max do 120 a ještě blbě a na otáčkoměru upadla ručička :)))
Konec prázdnin a já mám konečně víkend sám pro sebe..tak hurá na motorce za motorkami. Zephyrek šel hned na zvedák, šavle dolů...opět mě zachránila matka zadní osy z Biga, povolit rozhodit vidle, vypláchnout, vyměnit gufera, smontovat utáhnout a za 3 hoďky hotovo.
Už jen vyřešit tuhnoucí přední brzdu, což dělají hadice a může zas jezdit...tedy až po STK :)))
Nádherná klasika, kde jsou ty doby, co se vyráběly takovýhle motorky ...
Takové já možu
Pěkný klasický motocykl
klasika, ale 750 mi říká trošičku více. ale vzhled super, ještě dokud dráťáky
Na téhle Kawě sou super ekcentry.Škoda že je už nedělaj.Ať ti dělá jen radost.