Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 65000 |
Poměrně bezproblémová a nenáročná na údržbu.
Je vhodná pro mírně pokročilé jezdce díky průběhu výkonu.
Je vhodná na cestování, 200 km v tahu bez problému.
Nejvíc jsem ujel 630 km /den. Ale byl to trochu boj )
Akorát silná, 100 koní je celkem dostačujících.
Centrální stojan usnadňuje údržbu stroje.
Vibrace do stupaček a řidítek v 4500 otáčkách/min.
Kontrola benzínu pouze pohledem do nádrže. Nemá ani světelné upozornění rezervy
Zmíněný regulátor dobíjení.
Hůře se přeřazuje z 1 na 2 rychlostní stupeň. Jedničku je lepší tolik nevytáčet a raději řadit v nižších otáčkách.
Moje úpravy |
Postupně se upravuji Občas se učešu a tak ) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový, má vyšší hmotnost, ale je dostatečně pevný. Nevlní se v zatáčkách. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 350 Km |
Obecné
Moje závady | Regulátor dobíjení byl nahrazen novým od značky IGNITECH (cca 2500 Kč.) a k veliké spokojenosti ho mám již přez 45 000 Km. Výfukové svody od předchozího majitele byly prohnilé, nahrazeny z bouračky a pravidelně natírány černou barvou odolnou proti vysokým teplotám. Utržená páčka sytiče, vyměněna za originální od firmy Honda. To bylo naposled. Cena byla, jak to říci :-) trošičku vyšší. |
---|