PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cernyka
Vloženo 10.3.2011
Aktualizováno 16.11.2011
Zobrazeno 8 143x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Jednostopé vozidlo značky Babetta. Jednoválcový, dvou-taktní motor, automatická dvoustupňová převodovka s odstředivými spojkami a různými režimy jízdy, spotřeba 2 až 2,5l/100km. P.S. Moped k nezaplacení! :)

Více fotografii

Recenze

Když jsem začal jezdit na motorce, tak jsem dostal do ruk Jawa Pionýr 50. S "fichtlem" jsem jezdil jen po "polňačkách".

Po udělání řidičského průkazu na skupinu A1 (125ccm) jsem si pořídil s finanční pomocí rodičů; nového skůtra značky Kingway YAROX 50. Byla to špatná investice. "Splašeny plasty" žraly jako tank a neustále měli nějakou závadu.

Mezi tím než se skůtr prodal koupil jsem si na podzim 2010 přibližovadlo k nezaplacení; Babettu 210. Moped byl ve stavu znečištěném ale bezproblémově pojízdném, jen byl problém s řazením. Babetta se rozjížděla na druhý rychlostní stupeň, takže akcelerace v kopci nulová, spíše dušení motoru. Po rozebrání spojek jsem zjistil že je zlomená "packa" unašeče ve spojkovém bubnu druhé rychlosti. Dále byly špatné pružinky ve startovací spojce. Po výměně těchto součástí jsem špinavou babettu umyl a nalešťil, hned vypadala/vypadá "jinak".

Nesmírnou výhodou jsou u Babetty režimy jízdy. Ekonomický režim: Přeřazení proběhne v 15 km/h při nízkých otáčkách, dobré ve městě nebo když se šetří palivo. :) Sportovní režim: Přeřazuje mi v 25 km/h při vysokých otáčkách.

Po týdnu ježdění vytekl do spojkového bubnu druhé rychlosti olej s převodovky a Babetta neřadila, tak mě neminula ani výměna gumového O-kroužku.

Na jaře 2011 jsem si vyměnil olej v převodovce, původní olej byl "kalfas". Od té doby jezdí Babetta bez problému.

Vadila mě malá rychlost mopedu! Proto jsem vyměnil ozubené kolečko u převodovky z 12 zubového na 13 zubové. Babetta má rychlost vyšší cca o 5-7 km, takže 45 km/h při ustálených nízkých otáčkách motoru! Maximálně jede 50 km/h.

Na jaře 2011 jsem se pustil do nenáročného leštění Babetty. V nejhorším stavu byly chromy na kolech (rez). Od několika lidí jsem se dozvěděl o zaručeném odstraňovači rzi na chromových, kovových a mosazných dílech, jmenuje se SILICHROM (85,- kč). Po aplikaci pasty chromy vypadají krásně!

V měsíci dubnu jsem si s pomocí taty přidělal panel s přepínačem světel, "chcípákem" motoru a tlačítkem klaksonu DOMINO.

Pro větší pohodlí při jízdě jsem zakoupil od uživatelky Camilla která má krásnou Babettu 210, prodloužené sedlo které bylo nepoužívané. Na sedle se sedí perfektně, je prostě luxusní!!! :)

Řešení všech problémů s Babettou naleznete na perfektním diskuzním fóru: http://www.speaker.cz/motoboard_305/

Pokud renovujete, provádíte GO na motoře nebo jen tak vylepšujete váš kultovní stroj Babettu, doporučuji tyto e-shopy s náhradními díly:
Fichtl krámek: http://www.fichtlkramek.cz/
Moto krámek: http://www.motokramek.cz/
Moto Jelínek: http://www.motojelinek.cz/
MotoMax s.r.o.: http://www.shop.motomaxsro.cz/

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Andrej350
Andrej350 napsal 10.06.11 v 16:36

nádherná babetta

Camilla
Camilla napsal 07.04.11 v 11:56

Krásná Babetta, krásné fotky. Přeji hodně šťastných km. 10b

cernyka
cernyka napsal 27.03.11 v 21:52

Děkuji Vám

Haribabu
Haribabu napsal 12.03.11 v 21:09

pekná babettka, aj som mal kedysi taku... :)

hruso25
hruso25 napsal 11.03.11 v 21:17

Nádherný stroj a aj pekne nafotený. 10bodov

Více komentářů



TOPlist