Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 93000,- |
Desing jak kapot, tak přístrojové desky(ta byla). Tah motoru. CBR z toho roku byla líná-měla navrch až ve vysokých otáčkách. Celkem pohodlné sedlo jezdce. Stabilní i při maximálce.
Hmotnost. Přední brzda. Přední vidlice. Neochota zatáčet. Strašně se rovnala při brždění v náklonu. Na pohled tenka 160 zadní pneu.
Moje úpravy |
Koncovka VIPER-hezčí zvuk jsem od té doby neslyšel. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Deltabox, ocelová zadní kyvka. Přední vidlice bez možnosti nastavení odskoku a útlumu. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | už nevím |
Obecné
Moje závady | Začal mi tenkrát vyskakovat ve vysokých otáčkách druhý rychlostní stupeň. Proběhla výměna dvojkových koleček a řadící vidličky. Za rok začala dělat to samé. Na vině byl řadící automat. Začaly pravidelně téct gufera přední vidlice-výměna gufer a zároveň bronzových vložek z vidlice. Problémy se startováním po zimě. Unavená ložiska kol. |
---|