renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RF 600 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StB
Vloženo 15.11.2008
Aktualizováno 12.8.2011
Zobrazeno 6 450x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Pohodlná, rychlá, dobrá ochrana protí větru a dešti (na motorku), na svůj věk stále "módní" a spousta lidí se ohlédne.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

Recenze

Přechod z GPX600 na erefu jen potěšil. I když ze začátku nejela v nižších točkách zrovna nejlíp a dokonce vynechával jeden válec. Od dřívějšího majitele mám paragony ze servisu (Jižní Čechy), co všechno bylo opravováno, ale náš servisák málem padl na prdel když rozdělal karbece kde vše co šlo, bylo špatně. Od té doby jede jako z praku. S toho plyne ponaučení, že není servis jako servis. Na to že je to poměrně stará konstrukce a na nějaký to kilo se tenkrát moc nehledělo, jsou jízdní vlastnosti poměrně dobré. Na klidnou kochačku je to super, ale palbu zvládá taky bez problémů. S dobrou pneu jsou zatáčky po kvalitních cestách skoro až slast. Žádné vlnění a dobře drží stopu. Odpružení je stavitelné vepředu i vzadu. Přední mám "na měkko" a i tak se mi to zdá dost tvrdý. Zadek není problém ani ve dvou (celkem cca 120.kg), až naplním kufr a tankvak, tak se uvidí. Brzdy OK, stejně tak osvětlení. Proti Kawě mi trochu schází ukazatel stavu paliva-je tu jen kontrolka rezervy. Přístup k údržbářským záležitostem je velmi dobrý. Pouze výměna parkovačky v předním světle je porod. Pro hromadné ježdění se mi osvědčilý výstražné blinkry (4x) a proto jsem je dodělal i tady, snad se dostanu i na vyhřívané hefty. Design je věcí názoru a vkusu-proto ji mám. Když jedem v koloně, tak prej zadní obrsvětlo je jak malá elektrárna. Pod sedlem je prostoru ažaž (proti GPX snad 10x víc) a navíc schránka na levo od řídítek jen potěší- je tak akorát na doklady, mobil a malej foťák. Není to čistokrevnej supersport, takže se na tom dá strávit i kufřík. Asi bych ji nedoporučoval na okruh (i když maže slušně), na cestování je i přes lehce sportovní posaz vhodná.



Zatím první tisíc km ukázal, že seřízení karbeců se vyplatilo. Nejen že perfektně jede, aleani moc nežere. Pohodová sólo jízda dle cyklo computeru ø rychlost 65km/h, takže 0-120 a vzalo si to do 5L/100km, takže supr. Ve dvou, nebo při palbě to bude samo že víc. Potvrdil se mi názor z jiných recenzí, že je pérování měkký, ale která máša nebude mít tlumiče na doraz při plné zátěži na sjezdu z chodníku?





Po roce provozu.

Myslím, že rok ježdění a 8000.km je dobrý čas na hodnocení. To co se na první dojem zdálo, se potvrdilo, je to pohodlný sportovně cestovní motocykl. Po 200.km vtahu mě bolí ruce v loktech a prdel- to je asi normální, zato spolujezdec je na tom hůř. Šikmé klouzající sedlo ho nutí ke stálému pohybu, přez zimu jde k čalouníkům na změkčení a neklouzající potah. Sedlo řidiče je poměrně nízko a mě (170.cm) perfektně sedí.

Při hodně velkém zatížení je tlumení dost měkké, moto se na retardérech dokáže shoupnout na doraz a je-li retard dost vysokej, bouchne do svodů výfuku. Při opravě gufera šavle se našel uvnitř distanční kroužek pro přitvrzení pružiny, takže by neškodil přitvrdit ještě zadek. Pro běžný provoz je tlumení naprosto dostačující.

Při jízdě "na kochačku" se dá jet v pohodě i pod 4,5 L a ve dvou do 5,5 L. To ale točím tak do 6k a sem spokojenej. Když mě chytne jebavá a začnu ji točit k 10k tak to je teprve betálné kalup. Co při tom spapá neřeším, ale takhle se na našich cestách moc jezdit nedá, takže průměrná spotřeba se zvedne jen velmi málo. Hladové oko funguje spolehlivě se zbytkem cca 5.L. Řídítka jsou v silenblocích a vibrace nejsou cítit. Dodělal jsem vyhřívané rukojeti saito II, tak čekám trochu toho tepla.

Pro napájení gps jsem dodělal 12-ti volt.zásuvku a pro cesty do Raichu pořídil origo vejfuck.

Závady: gufero šavle, sjeté pneu, desky, nová aku - spotřebák.
Asi nejzákeřnější závada byla, že se mi uchlastával při studeném startu jeden válec. Po poslední zimě se to dost zhoršilo a to tak, že téměř po každým studeným startu se musela vyčistit svíčka a pak to zase jelo. Závada nakonec byla v plováku. Novej plovák 2150,- seřízení hladiny a vše OK.

Za celej rok sem potkal asi jen dvě jiné RF, takže tuctovka to opravdu není a na srazech (sem tam zajedu) je stejně jako moje bejvalka GPX600 jediná svého druhu.

Více obrázků zde.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
titus
titus napsal 12.02.11 v 21:41

Dobrá moto,měl ji můj zeťák,ale devítku Hodně zvláštní zadek. 10b

kefi
kefi napsal 07.02.11 v 21:13

Rafan se mi dycky líbil, ale tenhle je ještě hezčí, než pěkný... dávám 10 a přeji hodně štěstí v sedle :)

fzr6
fzr6 napsal 06.07.10 v 21:14

krásná mašina!!! za 10b.

zebyhonda
zebyhonda napsal 16.03.10 v 17:35

Tak konkrétně tuhle motorku moc dobře znám

Pospásek
Pospásek napsal 29.10.09 v 21:37

Čau Koukám kdo mi to píše a ono soused z ulice Pěkná mašinka a určitě taky dost pohodlná, když se tak dívám na ty fotky Barevně ladí úplně skvěle Někdy musíme udělat vyjížďku ale letos už to asi neklapne Jestli teda nejsou námitky Snad příští sezónu

Více komentářů



TOPlist