PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jaros
Vloženo 18.8.2010
Aktualizováno 25.10.2010
Zobrazeno 3 038x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Moje Honda mě nikdy nezklamala. Je to spolehlivý stroj, který přes léto každodenně používám na cestu do práce. Je to pořádný kus motorky, za který se nemusím stydět. Výkon není na závodění, ale v dnešní době na našich silnicích je jako doma!

Recenze

Na této hondě jezdím už čtyři roky. Jsem s ní naprosto spokojený. Čekala na mě v garáži 10 let s najetými srandovními 1500 kilometry. :) Zatím nebyla žádná porucha a nebylo třeba nic měnit. Pravidelně co rok měním oleje a náplně bez ohledu na najeté kilometry. Na svůj papírový výkon 34 kW má vcelku slušný odpich, ale skutečná pohodlná jízda je tak do 80 km/h. Motor má raději malé otáčky a s přehledem vybublá každý kopec na pětku. Udělal jsem si radost a pořídil jsem si laďáky Silvertail s homologací. Po menším zásahu jsem z nich udělal naprosto čisté roury a výsledek v podobě té pravé dvouválcové zvukomalby se hned dostavil. Dostavily se však také určité nevýhody v podobě horšího tahu od podlahy a malým účinkem při brždění motorem. Za ten zvuk to ale stojí. :))) Při delší cestě se tento efekt vrací v podobě bubnujících rarachů v mojí hlavě, a to několik hodin po ukončení jízdy slyším stále ty dva válce. :))) Na svou opticky velkou velikost je motorka pro mě malá. Vážím totiž 108 kg a mám 190cm. Pocitově je to znatelné až při delší jízdě, kdy si potřebuju víc narovnat nohy. Kámoši mě říkají, že vypadám jak vosa na bonbóně a potřeboval bych už něco většího. :))) Trošku bych víc ocenil kardan. Řetěz stále znečišťuje zadní ráfek a náboj a další klasické problémy tohoto přenosu. Zadní bubnovka je docela zvláštní věc, leč dostačující. :) Již od začátku je tam nainstalována opěrka pro spolujezdce, kterou ocenilo již mnoho mých spolujezdců. Hlavně při nějakém ostřejším rozjezdu nebo jen z důvodu nedržení se řidiče. Hodně to zvýší komfort cestování. Taky mám pořízené menší brašky od firmy Soviet, které jsou využity skoro při každé jízdě. Občas nasadím sportovnější tempo a podvozek se toho nezalekne, ovšem ty brašny začnou lítat jak sloní ušiska nad 130 km/h. :))) Důkazem dobrého podvozku jsou částečně obroušené stupačky. A to je na choppera slušné. S váhou si motorka moc hlavu neláme. Při svých 240 kg je ještě dostatečně obratná. Co se mě líbí opravdu moc je kvalita použitých materiálů a velká přední lampa oproti novým modelům. To co je na nové generaci z plastu a chromové barvy, je u této leštěný hliník (myslím kryty hlavy, různé kryty na motoru,...). Na nové generaci jsou středy kol z obyčejného šedého hliníku, u této je vše leštěno. Tady jde opravdu vidět čím starší, tím poctivější mašina. Jen mám velmi zřídka problémy při startováním. Prostě zmáčknu startér a nic se neděje. Potom stačí prolupnout červené zhasínací tlačítko a najednou to jde.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
burdus
burdus napsal 27.01.14 v 14:52 10b.

paráda

Jaros.
Jaros. napsal 24.10.10 v 21:39

Zdravím všechny a děkuji moc. Mašina byla koupena opravdu nová (ne mnou,rodina) a čekala na mě 10 let v garáži. Když jsem usednul legálně za řídítka, měla nalítáno neskutečných 1500km. Takže naprosto nevyužitý stroj do té doby.

orion
orion napsal 25.08.10 v 20:32

Mno prostě nádhera ...10 bodů jako vyšitách

Boža
Boža napsal 22.08.10 v 20:44

Tato Honda byla vyrobena v roce 1997, takže když jsi ji kupoval jako novou, tak ti bylo 9 let to by šlo ale kde jsi v těch letech vzal 300 000.- Kč někde něco nesedí jinak tahle motorka je skvělá a moc pěkná blahopřeji a pěkně si ji užívej na moto dávám 10 bodů

mr.Sysley
mr.Sysley napsal 22.08.10 v 16:36

10b a pohodu

Více komentářů



TOPlist