SV650 z roku 2002 - posledni SV s krasnym kulatym ramem a zaroven prvni se stavitelnou vidlici. V limitovane edici milion kusu, nebo tak nejak. Koupeno na jezdeni v Dolomitech
Recenze
Pro motorku jsem si jel z Prahy az do Hodonina, ale stalo to za to. V super stavu, navic s dulezitymi upravami - opletene hadicky, novej centralni tlumic a pruziny v predni vidlici, prepakovane stupacky, sirsi riditka. Sam jsem si dodelal 12 V zasuvku pro navigaci a se strejdovou pomoci na soustruhu duralove protektory.
Na masine jsem pred tim nejezdil, pokud nepocitam 200 km na TT600R, a auto nemam, takze jsem musel nalitat 1000 km v Cechach abych si zvyknul na provoz. Potom jsem vyckal na slunecne pocasi a hura do Bolzana - 700 km v jednom dni. Esvecko me potesilo, cestovani na nem je super, diky stitku cestovni rychlost 150 km/h neni problem. Jezdim ale pomaleji, takze spotreba zatim na vybornych 4.8 L na sto.
Prvni okruh v Dolomitech jsem jel z Bolzana na Karerpas a kolem Selly - nejakych 200 km. Tady prislo velke zklamani - motorka proste vykonove nestaci, pri stoupani na Passo Pordoi me pojezdil kdejakej bramborak pri vyjezdu z tocky :) No holt to clovek musi drzet pod krkem a radit jak blazen, od spodu to jede hur nez to TT.
Zatim jsem projel asi deset dalsich prusmyku a uz mam sve favority na perfektni svezeni, ale slavne Stelvio me moc nenadchlo. Ale o tom mozna nekdy priste. Na projeti Dolomitu mam mesic, tak nakonec snad sestavim zebricek toho nejlepsiho.
Pěkná 10b . Letos se chystáme taky do Alp, poprvé na moto
Pěknou jimaš a ty fotky pěkné
Pěkný cestopis... to se mi líbí Jenom do alp by to chtělo litrandu, nejlépe nějaokou pohodovou s ABS Hodně šťastných km bez nehod, za staré SV samo plný počet Povedlo se jim.