renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 900F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Luke-78
Vloženo 6.5.2010
Aktualizováno 15.7.2010
Zobrazeno 6 983x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už mi neříká pane, ale byl fakt pěknej kousek.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Recenze

Dovoz 6.5.2010:

Dnes, 6.5.2010 jsem jí dovezl. Podrobnosti napíšu, až jí trochu poznám. Přechod z minulého bika, je docela veliký, tak uvidíme co a jak. První dojmy z jízdy jsou dobré. Motorka jede pěkně, bere od spodu a je jedno na jaký kvalt. Má krásný zvuk. Je pravda, že trochu fouká, ale snad se to poddá. Chystám malé změny: menší zrcátka, nějaký plastík na chladič, mezi světlo a budíky taky plast, proužky na kola, závažíčka do řídítek a jiné gripy. Zbytek doplním po pár km, tedy později.

První zážitky:

Dnes, 7.5.2010 jsem teda najel nějaký ten km. Jede opravdu nádherně, ty koníky jdou taky znát, ale jak jsem psal, ještě se budeme nějakou tu chviličku oťukávat. Motorka je parádně ovladatelná. Dnes jsem trochu změnil náklon řídítek a namontoval nové zrcátka. Ostatní dodám zase po čase.

Něco už je najeto 4.6.2010 - cca 800km.

Tak přišel ten čas a domluvili, jsme se s tou naší partičkou na výjezd. Trasa měla něco kolem 250 Km a já jel takovou trasu na Horníkovi s mojí polovičkou poprvé.

Popis motorek, které s námi jezdí:

Honda CBR 600f, Honda CBR 600f, Suzuki Bandit 650, Honda CB 900f Hornet

Moto teda vyjelo bez jakýchkoliv úprav. Po ujetí cca 100km v kuse s tou naší bandou bylo jasné, že to chce nějaké úpravy. Motorka jede opravdu parádně. Je jedno jestli sám, nebo s baťůžkem. Bere nádherně od spodu, ale to už jsem psal.

Zatím TOP SPEED - 240 km/h a ještě se mu chce.

Podvozek je nastavený akorát, takže jízdní vlastnosti podvozku jsou ucházející. Co se cestování týče bude to asi lahoda. Při vyšších rychlostech to trochu více fouká. Pohodlí spolujezdce nemohu posoudit, ale z doslechu mé polovičky to taky celkem ujde. Nemohla si sice zvyknout na posed, ale snad se to poddá.

Brzdy jsou sériové, ale bohatě postačí. Nástup je okamžitý jak u přední brzdy, tak u zadní brzdy. Váha motorky je celkem ucházející (219 kg), takže manipulace je v pohodě.

Jediná věc, která se dá Horníkovi vytknout je, že při vyšší rychlosti vibruje přední vidle. Jak říkám je to jen při větší rychlosti a mohutnějším zátahu. Snad to zpraví nějaké ty úpravy. Myslím si, že je to idelní motorka jak na cestování, tak na vyblbnutí na okruhu.

ÚPRAVY:

Celkově jsem to nějak zhodnotil a udělal teda nějaké ty změny.

Montáž širších řídítek s hrazdou 810 mm.
Výměna zrcátek za podélné a hlavně nižší.
Montáž padáků.
Montáž předního štítku proti odporu vzduchu.

Další zase po čase...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mandoska71
mandoska71 napsal 16.06.10 v 09:37

už z teho sagoča,začínáš velmi úspěšně dělat fajnovku,jen tak dál.Líbí se mi moooooc

rufus
rufus napsal 30.05.10 v 21:35

At ti slouží a hlavně opatrně, víš že nám dědkům se ty zlomeniny špatně hojí. 10b.

Swing
Swing napsal 29.05.10 v 09:31

Zdravím, díky za komentář! Nemá cenu se moc rozepisovat, Tvůj je téměř na chlup stejný jak ten můj a to znamená, že je nádherdný! Co mohu vřele doporučit, to jsou ty laufy! O 100% lepší požitek a prožitek z jízdy. Ale jestli seženeš nějaký ten plastík mezi budíky a světlo, dej vědět, taky něco podobnýho hledám, ale ne a ne nalézt. Ať to jezdí vždy alespoň jedním kolem dolů. Jo a na větřík si zvykneš, taky jsem byl zpočátku trochu rozmrzelý, ale teď už nadávám jen na dálnici, když mne chytne rapl.

Monče
Monče napsal 18.05.10 v 14:53

Táááák lááásky moje,jedna plechová a druhá jako ze železa. Tak jsem se pořádně svezla a je to mazeeeecc!!! Supersportový posed mi bude chybět, ale jinak je to dělo a fičí... Táto, dobrá volba a oba krasavci

bawormichal
bawormichal napsal 14.05.10 v 17:04

Hornet není GSXR,ale hlavně záleží kdo ho sedlá BMW forever 10bodíku

Více komentářů



TOPlist