PROFIL MOTORKY

Honda CB 900F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jarda89
Vloženo 26.3.2011
Aktualizováno 28.12.2017
Zobrazeno 9 265x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Hodná motka, ale žádný chrastítko, pokud se jí dá pořádně napít, tak letí jak z praku. :)
Rychlá, pěkná, pohodlná.. prostě mazel ;)

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Na začátek jsem z ní měl přeci jen strach a nebyly skoro k mání v pěkném stavu za slušné peníze.
Yamaha BT 1100 Bulldog: Obavy z příliš nízkého výkonu a vůbec tak trochu "chopperstylu", chtěl jsem něco na čem by se dalo i vyblbnout.

První dojmy - První dojmy po přesednutí ze skůtru? Ježiš to je raketa!!! :D

Motorku bych doporučil pro - Je to skvělá moto pro každého, kdo nečeká převratné výkony ani extra pohodlí, ale žádá univerzální stroj, který zvládne každodenní dojíždění do práce, cestování ve dvou, ale i ostřejší sportovní jízdu a občasné radovánky na okruhu.

Doplňky na motorce - Karbonové kryty motoru, otevřené laufy Creptus, K&N filtr, zkrácený převod z 42/16 na 43/15, Gipro, funkční plexi, mini držák espézetky, miniblinkry, širší řidítka a padáky.

Recenze

2016:

update 10.7.16

Ač nerad, tak se budu se svým věrným druhem Sršněm po pětiletém přátelství rozloučit. Chtěl jsem si ho nechat a pořídit mu sourozence, ale bohužel je to nad mé možnosti. Naštěstí nepůjde daleko, ale do rukou mého nejlepšího kamaráda, kterému bude dělat stejně jako mě společnost v jeho začátcích a servisovat se bude u mě v práci, takže se s ním zas tak úplně nerozloučím. :)

update 29.6.16

Konečně jsem si v Plzni našel parťáka, který má stejný vkus na trasy a stejné tempo, to je paráda. Škoda, že jsme zatím vyjeli jen jednou, snad se to sejde a v pátek pojedem ty naše nahatý Hondice zase pořádně provětrat. :)

Po letošním malém stuntride tréninku v Krásně se většina mým krátkých sólo vyjížděk zvrhla v trénink wheelie, konečně se nebojím ho zvednout pořádně a pokládám ho mnohem citlivěji, když mě teda zrovna nezastaví štěkání omezovače, :) ale to není žádné drama. Zkouším regulovat výšku také zadní brzdou, ale to spíš jen abych si na to zvykal do budoucna. Mám radost že už kolikrát nevidím přes plexi a musím koukat stranou. :)) Ještě se naučit přeřadit na dvojáka a malinko regulovat kam pojedu a budu pro letošek spokojen. Stoppie zkouším vofafrně taky, ale tomu se zatím nedá říkat stoppie, :D mám z toho veliký respekt.

Jo a kdybyste náhodou nevěděli, jak připravit moto na novou sezónu, tak vám poradí "expert" Jarda.. ;) :D



Zatím jedna oťukávací sólo a jedna svižná pěkná vyjížďka s batůžkem, hned jsme zase drhli stupačkama... grrr. Dovezu si konečně Sršně do Plzně a ty kilometry budou naskakovat mnohem rychleji. :)

2013:

Letos jsem se k ježdění bohužel dostal jen párkrát a stupačky ani slidery okruhový asfalt neokusily. :( Jsem zaneprázdněn školou a mojí druhou velkou vášní vedle motorek - simracingem a povinnostmi s provozem plzeňského "chrámu rychlosti", který jsme s kamarádem založili.

Více na webu RACE CLUB , našich facebook stránkách nebo koukněte na propagační videjko. ;)

2012:

21.4 Tak jsem "konečně" lehnul...proklatý stupačky, proklatě nízko..ale nic moc se nastalo, aspoň ten čas jsem mohl mít nejrychlejší a né být o 0.16s druhej :-/

Projel jsem se na Kawě ZX6R 01. Pak při sprintech na letišti jsme zjistili, že nám to jede úplně stejně, akorát tý šestce chybí pocitově zátah, ale zase se nechá bezstarostně ždímat a člověk musí pořád kvaltovat, aby jí udržel ve varu - to mě fakt bavilo, zajímavá změna, bral bych domu obě. :)
Odezva na plyn je ale u karbce citelně línější a přesto, že oproti Hornetu při přehazování mezi nohama na místě působí, že nic neváží, tak jde do náklonu dost ospale. Měla obutý krásně kulatý Raceattacky, takže v tom to nebude.

14.4. Pro letošek jsem ufouknul z 2.5/2.9 na 2.3/2.4 a na Ypsilonce se mi následně začaly lehce otrhávat (a modrat?!) gumy, tak jsem nechal dotáhnou centrál o dva stupně a pryže jsou zas jako dětská prdýlka. :)

S těma protektorama jem udělal dobře, při mytí mazlíka jsem zjistil, že jsem 18.3. nešoupal jen slidery a stupačky. 0:)
edit: tak motorem nešoupu ani při o něco vyššim náklonu, zřejmě jsem se o něj opřel při jednom menším skluzu (bez pádu)

18.3. Konečně koleno!! :D

3.3. Proběhlo kýžené vyzvednutí Sršně od Lhotského (úpravy a servis viz deník) a následný test plexi a pancéřek po R6 směr okruh. V týdnu by měly přijít ještě karbonové protektory motoru od Motoforzy a pak už jen čekat na tlumič od Assasina a bude to tak nějak komplet řekl bych. :)

PS: Musim přiznat, že jsem čekal pocitově po zimě větší divočinu...asi bych už snesl něco živelnějšího...
edit: stačí to...živelně se mi 15.4. na okruhu při výjezdu z pravý vracečky zvedla na prdel a bylo to jen tak tak..

2.3. Sezóna konečně zahájena. :) Sice jen večer se skůtrem na pumpu natankovat, ale musel jsem se projet v nové kombinéze, jistě chápete. ;) Pro zasmání jsem přiložil foto. :D

2011:

První velká motorka, takže veliká radost. :) Vzhledem k jejím parametrům a mým zkušenostem ale taky respekt.

Pořízena 12.3. v dobrém stavu za slušný peníz. Více jak 100km cesta z Mělníka po ose dom byla velkým zadostiučuněním po letech čekání. :))
Od předchozího majitele dostala otevřený laufy Creptus, KNko, plexi, mini držák espézetky, miniblinkry, širší řidítka a padáky, takže zatím není co řešit. Mám najeto asi 1300km a už jsme se docela pěkně sžili :).

Do sezóny 2011 přeju všem příznivcům jedné stopy spoustu najetých kilometrů bez nehod! ;)

Podle financí časem přibudou pancéřky, tlumič řízení a ukazatel kvaltu.
edit 2012: krom tlumiče splněno..

Po 3000km stále veliká spokojenost a jsem rád, že mám zrovna H9 (i když vhodnější by bylo určitě něco slabšího/lehčího aspoň na první sezónu), už se mi konečně povedlo škrtnout stupačkou. :)

Měl jsem šanci se na malou chviličku svést na Milluně, byl jsem z toho docela vyjukanej a vůbec mi to nesedlo. Posez moc nataženej, nohy strašně vysoko, spojka asi rozhašená, ze zvuku motoru jsem skoro nepoznal kolik točí, strašně ostrá přední brzda.. ale zkusil bych jí někdy na dýl a zkusil tomu přijít na kloub, i když tyhle hardcore italky vyžadujou většinou delší čas na pochopení oproti Japkám, který dávaj každýmu.

Chtěl bych se zase svést na nějakym litrovym dvouhrnku a nechat si nakopat prdel. :D H9 sice motorem nijak extra nebrzdí, ale taky se dá utrhnout před vinglem zadní kolo i se zahřátou sportovní gumou, stačí to podkopnout ze 3 na 2 a prudčejc pustit spojku. Neděje se sice žádné velké drama, ale příjemně se zavrtí. Na mokru je to pak jiná káva.. :)
edit 6/2012: potrénoval jsem meziplyny a žádný vrtění se už nekoná, aspoň se zadní pryž a řetězovka odvděčí delší životností. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pražík
Pražík napsal 22.07.16 v 08:14 10b.

Pěkná nakopávačka . Ať slouží ...

libac22
libac22 napsal 11.07.16 v 08:39 10b.

Moc pěkný popis i foto

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 02.07.16 v 22:07 10b.

fotky z okruhu paráda, dáváš Hornetovi pěkně za uši Jsi jeden z těch, který při přestupu na SS ocení jeho kvality Lítat si jako pán na naháči s koleny po zemi a prohánět ostatní Jakmile jsi na limitu motorky, tak je čas jít dál

Kristyna18
Kristyna18 napsal 30.06.16 v 07:16 10b.

Paráda přeju mnoho šťastných km

Marketka_rebel
Marketka_rebel napsal 20.11.13 v 19:30 10b.

Krásně sis ji vymazlil přeju spoustu šťastně nalítaných km

Více komentářů



TOPlist