PROFIL MOTORKY

ČZ 180/487 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník novaciny
Vloženo 25.4.2010
Aktualizováno 6.8.2016
Zobrazeno 6 447x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jedna z posledních kousků vyrobenejch ve Strakonicích.Je to vývozní typ s 12V elektrikou,spínačkou zadi,přímazem mikuni,karburátorem a přední brzdou jawa.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Oproti obyčejný 180tce to líp jelo a hrozně fajn byl karburátor, že stačilo zvednout sytič a nemusel ose cupovat. Jenom to maličko trochu víc žere. Kotoučovka dobrá, ale tak by to mohlo bejt trochu lepší.

Doplňky na motorce - Výfuk jawa 350, chrom víčko nádrže, měkčí hefty, závažíčka

Recenze

POPIS:
Co bych vám o ní řek? Jsem strašně rád že jí mam,dřív jsem měl typ 487.3 s hodně najetejma kilometrama a byl to klasickej vibrátor,vymlácený tlumiče atd a tohle je nový a zatim v záběhu no a jaký jsou rozdíly? Tlumiče tlumí mnohem líp než u .3 jsou tu širší řidítka s lepšíma heftama a přepínačema cadgiva - líp se to vodí a ovladače jsou přehledný a praktický (stejný má i jawa dandy) dál je tu spínačka ZADI výhodou je že už to má konečně normální klíček a né boschák kterej koupíte všude za pár korun takže větší bezpečnost proti krádeži dál je tu kotoučovka která ale už byla i u straších modelů no..líp to brzdí a je to i hezčí než bubnovka .) pak je tu přímaz kterej se mi strašně líbí a příde mi to že motorka na to jak je stará dohání motorky kolem roku 2000..je to sice 2takt což mi nevadí a jsem za to rád ale hlavně..už nemusim míchat olej s benzínem ..pod sedlem je inovace a to malá nádržka na olej M2T nebo podobnej další inovací je 12V elektrika DUCATI sice je to fajn ..že to chytá i bez baterky ale radši bych tam viděl poctivý český VAPE a nesmim ještě zapomenout na karburátor se sytičem kterej je mnohem příjemnější než klasickej jikov s cupákem.

JAK SE S TIM ŽIJE?
Je to v podstatě veterán takže po vás každej kouká "co to jede?! " jinak se to moc pěkně řídí až na ty klasický ČZ vibrace který jsou ale podstatně menší než u 487.3.Díky širokejm řidítkum se krásně vodí a rychle překlápí v zatáčkách,sedlo je jako vždycky pohodlný a to i pro spolujezdce! Chod motoru je příjemnej od spoda dobře táhne a ted s ladákem se i hodně vytáčí ..bez problémů se dá jet 80km/h a když chcete jet víc musíte to už trošku točit jinak to jede tak 120km/h z kopce a jízda je na tom příjemná.

MOJE ÚPRAVY:
- laděný výfuk TK moto se svodem JAWA 640
- palubní deska JAWA 640
- otáčkoměr V.D.O.
- podsvícení otáčkoměru
- pohotovostní stojan
- kovová spojka lanek
- zástěrky ČZ

OTÁČKOMĚR:
V.D.O. co funguje perfektně. video:


!!
- jízda

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirka4137
Jirka4137 napsal 23.02.14 v 21:21 10b.

Pěkný strojek.

stevan
stevan napsal 26.01.11 v 16:08

Pěkná Zetka

Hadiprd
Hadiprd napsal 26.09.10 v 18:31

Pěkná zetka ten dvoukomoráč jí sluší a ta černá barva ještě víc za 10 bodů

novaciny
novaciny napsal 19.05.10 v 20:16

two-stroke: co můžu říct o tlumičích tak já mam motorku novou takže tlumí hodně dobře oproti bílý předchůdkyni která toho má už hodně za sebou.Ten vejfuk snad dam brzo dohromady tak pak napíšu jak to s nim šlape.Ten karbec na týhle motorce je už z výroby ale chtěl jsem ho dát i na tu starší a tu přírubu je nutný si vyrobit.díky tobě taky a dej si tam prachovky

two-stroke
two-stroke napsal 17.05.10 v 00:49

ty tlumiče fakt nemají chybu se cítím jak v hummeru až na tu spotřebu a vibrace luxusní jednoduchý stroj,přemýšlím o motoru possilube z 477, výfuk je taky v plánu jenom těch pěněz moc není.Karbec z 350 mám ale bojím se vyšší spotřeby a je tam za potřebí jakási jina příruba a´t ti to frčí

Více komentářů



TOPlist