renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 180/487 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Dan
Vloženo 22.3.2013
Aktualizováno 22.3.2013
Zobrazeno 1 997x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první motorka s papírama, předtím byla ještě 175/450 v provedení homecross (ta zakoupena už ve třinácti)... :) Provozoval jsem jí ve svých 16-18 letech, pak přišlo nekonečné 9 leté období bez stroje.

Více fotografii

První dojmy - Pamatuju si, že mi přišlo, že to na rozdíl od 450 moc nejede a on ten motor byl asi fakt špatně zajetej (první majitel - holka...), topil, žral, vibroval (jako každá 487), ale nejel. Jinak ale na první dojem velmi pohodlná!

Motorku bych doporučil pro - Začátečnická, velmi lehká a příjemná, i když "trochu" vibrující záležitost. škoda, že oficiálně nevyhovuje skupině A1, byť má papírově 11 kW a aspoň výkon teoreticky splňuje.

Doplňky na motorce - noname kufr (kterýmu chyběl zámek, takže jsem ho vozil pojištěnej gumicukem :)) a digitální tacho z kola...

Recenze

V té době nově zavedli nový skupiny ŘP, takže ač jsem se těšil, jak v 17ti osedlám XJRo, na poslední chvíli jsem svý plány musel přehodnotit. 488 se sehnat v tý době nedala, tak se jezdilo na 175 s A1 papíry. Po přívozu dostala novej lak (už ten "původní" totiž původní nebyl, kvalita skoro a lá štětec), nový gumy Sava MC7(po tom, co se mi na rovnym úseku při 80 km/h zavlnila jak prase, jsem usoudil, že to místo toho sjetýho tchajvanu na zadku bude chtít něco jinýho), s nimiž ta motorka v zatáčkách neznala bratra a každý se se mnou bál, bohužel po 4000km šla zadní do kopru, ale to už jsem jí prodával... Kotoučová brzda mi párkrát zachránila doslova život, ale byla dost náročná na údržbu (zasekávající se prasátka) a přitom žádnej zázrak. Motor byl dost nepovedenej a nejel ani po tom, co jsem se kompletně odstranil veškerej karbon z motoru a výfuku, perfektně nastavil karbec i předstih a lil pouze a jenom Motul 510 (1:55 - 1:60) - z dnešního pohledu házení perel sviním. Max. těch 100-105 km v hodině. Kámoši na třiapůlách mě na rovinkách pokaždý odjeli, ale v zatáčkách jsem je dycky srdnatě dojel..:)

Kamarádi jí říkali Modelka, protože vypadala líp, než když vyjela z továrny. Pak ale ode mě dostala zářez do masky a ohnutý řidítko, tehdy to byl celodenní výlet až na Moravu s partou kámošů na 250/350 a já si lehnul skoro hned na začátku (štěrk, asi 30km/h a přeloženej topcase), ale dojel jsem to i se zraněníma. Tenkrát jsem jezdil v tričku, mikině (někdy), džínách a teniskách, dnes už bych si to nedovolil. Prostě krásný vzpomínky...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jenik
Jenik napsal 04.06.13 v 10:35 10b.

Modelka, to byla pánečku parádnice

Bundes
Bundes napsal 01.06.13 v 15:32 10b.

Za fotku z HK

Milan1963
Milan1963 napsal 22.03.13 v 20:59 10b.

Krasavice !!

Více komentářů



TOPlist