Třinda shodou okolností stejného věku, která mě odchovala ve svém sedle .
Výška jezdce: 189 cm
Recenze
Byl to můj vůbec první motocykl, na který jsem přesedlal rovnou ze skládacího biciklu Eska. Proto hlavně s dostatečným respektem a úctou. Předtím jsem se jen párkrát svezl na kejvačce 125ce půjčené od kamaráda.
Měl jsem ho docela dlouho. Od učňovských let, přes 2letou vojnu, celkem asi 8 let. Se svojí výškou jsem na "panelce" často trpěl křečemi v kyčlích. Byla na mě hodně nízká. Proto se za tu dobu dočkala menších úprav, oprav a nakonec celkové přestavby a modernizace. Dostala krásnou modrou barvu, vypalovaný lak, 18ky kola, nové chromy,... i ten nejmenší šroubek byl zlatě pozinkovaný. Z originálu zbyl jen rám a blok motoru. Skládal jsem ji doma u postele, všechno bylo čisté, nové, jako z fabriky. Když byla postavená a vypustila první obláčky M2T do kuchyně, sjel jsem s ní těch 5 pater po schodech činžáku na ulici. Nebylo to poprvé. Do té doby byla doma "na skříni" asi už 2x
Foto na Rajčeti
Jo zažil jsem něco podobného a taky jsem to tu zdokumentoval.Akorát jsem nemusel jezdit po schodech měli jsme dřevěnou garáž.Akorát nevim já bl...proč jsem tak málo fotil.Jo tenkrát měl motorku snad každej kluk.Dávám 10
dýchá z vás obou nostalgie. Dávám 10