renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/360 panelka (1966)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Chong
Vloženo 20.10.2019
Aktualizováno 30.12.2021
Zobrazeno 1 176x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje carevna, po letech ježdění si nakonec vykoledovala i novej kabát. Dneska už jí mám hlavně na krasojízdy.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Koupil jsem jí jako poměrně zachovalou, jen kyvka měla vůli, tak mě první zatáčka trochu vystrašila. Jako všechny motorky co jsem kdy měl prošla generálkou, ale na lak si pár let počkala. Jediné co jsem jí nedopřál je automatická spojka, která se nedochovala. Ceny za tento díl mi přijdou neakceptovatelné. Přitom tahle Jawka měla automatickou spojku z výroby.

Recenze

Mám rád staré stroje, ikdyž je někdy docela o odvaze na nich jezdit (a brzdit) :)

Sezona 2021: Stihnul jsem s ní jen jeden výlet, zato opravdu nezapomenutelný a na jejím závěru jsem nadával hochům z Partdecku do pěknejch všiv*ků... Začalo to tím, že jsme carevně vrátil kladívka namísto elektronického zapalování. Bohužel ty původní jsem kanibalizoval do 634ky a tak jsem holt koupil nové.. koukám že Partdeck prodává originály, sice drahé, ale originály... jdu do nich. Koupil jsem je však mnoho měsíců dopředu, než došlo k implementaci do carevny. Rozbalím červené pytlíčky a koukám.. kdepak originál, ale nějaká sračka s písmenem M v elipse... hm, těžko po tolika měsících reklamovat, že se jen někdo přehmátnul v krámě. Holt je tam dám a fertik.. taky co.. kladívko... víc jsem se nemohl mýlit Jednoho krásného dne si tedy vezmu do ruky carevnu, ikdyž vím o letitém problému kdy nejsem schopnej si dát čas se seřízením karburátoru, s vědomím že to ale tak nějak na 80% jede jak má vyrážím... výlet paráda. Cestou měním svíčku. Ona 634 kanibalizovala i svíčky a tak v motoru mám šuplíkovky, kterým nelze moc věřit, ale jsme na to připravenej a v KPZ leží nové, tak rovnou jednu použiju... všechno pěkně ubíhá, dokud nesjíždím na okruhu Kolína směr Praha, v táhlém kopci registruju nepravidelně nepravidelný tah jednoho z válců. Domů tak 30km, říkám si, no to dojedu ani se s tím tady u silnice nebudu crcat... víc jsme se nemohl mýlit, zastávka u první pumpy, výměny všech svíček, sychr je sychr... no, moc se toho nezměnilo, dokonce se to začalo rapidně zhoršovat. Zastávka tak po 3km a zde výměna kondenzátorů. Vzpomínám si najednou, že když jsem je poprvé nové sestavil, že seplé kontakty nevodily a musel jsem je líznout smirkem... vytahuji multimetr a ejhle, nekonečný odpor značící nevodivost. Očistím, párkrát protočím a znovu nevodivý kontakt, dokonce u obou kladívek najednou... ještě jedna zoufalá zastávka s běháním, tlačením a čištěním kontaktů a definitivně to u mostu na zastávce u Plaňan vzdávám a volám synovi aby mě vyprostil... kolem sleduju projíždět auto od googlu, či seznamu.. tak super, nasranej a ještě budu zvěčnělej na mapách... a šťavnatě nadávám šmejdům co prodávají zboží, které má životnost vbratru na 200km... kamarád to popsal hezky.. to je tak když si nějakej idiot řekne že kontakt jako kontakt a namíchá povrch pro kladívko jako by to bylo spínací relátko, tak se nemůžeš divit že zůstaneš někde viset...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KAWAHAB
KAWAHAB napsal 21.10.19 v 17:09 10b.

Pěkná jawuška Svým způsobem obdivuji dobrodruhy co na tom v dnešním provozu vyrazí

Milan1963
Milan1963 napsal 20.10.19 v 19:33 10b.

Pěkná.

Více komentářů



TOPlist