renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XR 125 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tom1k
Vloženo 18.2.2010
Aktualizováno 6.12.2012
Zobrazeno 8 221x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pohodlné a spolehlivé cestovní enduro, s 4-taktním vzduchem chlazeným OHV rozvodem motoru o objemu 125ccm.

Více fotografii

První dojmy - Moje první motorka, jelikož jsem předtím jezdil jen párkrát na fichtlovi, tak jsem z ní měl "respekt", ale pak se to zlomilo a po čase přestal stačit i výkon, ale naučila mě toho víc než dost, vážně výborná a kvalitní motorka.

Recenze

Koupená 18.2.2010 v Německu jako předváděčka, tudíž málo jetá (5 200 Km) a velmi zachovalá, jsem druhým majitelem (prvním v ČR). Je perfektní jak vzhledově, tak vlastnostma, určitě u ní potěší minimální spotřeba a dobrá ovladatelnost. Honda mi parádně sedí, byla to dobrá volba a pro začátek jsem si nemohl vybrat lépe..

Prodaná 1.5. 2012, s celkově najetýma 21 900 Km, budu na ní vzpomínat jen v dobrém, hodně moc mě toho naučila a doufám, že novému majiteli poslouží minimálně tak dobře jako mně, celkem jsem na ní najel 15 700 Km bez jediné závady..

JÍZDNÍ VLASTNOSTI
Motorka je vhodná i na delší cestování, má krásně pohodlné široké sedlo a i v terénu se neztratí. Díky jejímu, možná až moc měkkému odpružení se na ní jezdí příjemně, pořád lepší než bolavá prdel Sedí pěkně, do zatáček jde téměř sama, maximálka něco kolem 110-115 ale už se jí to moc nelíbilo, nejlepší cestovní rychlost je asi těch 70-90 Km/h..

OVLADATELNOST
Motorka je lehoučká, skvěle se s ní jezdí po městě a hlavně má velmi dobrou ovladatelnost na místě. Suchá váha 119 Kg je na "dvácu" tak akorát, ale zase kvůli sedlu, které je 820 mm nad zemí, nevím zda bude vhodná pro postavy menší 165 cm..

BRZDY
Co se brzd týče tak je na tom také celkem dobře, přední kotoučová je někdy až moc jedovatá zato zadní už moc ne, vzadu se jedná o bubnovou brzdu, brzdí taky slušně, zase na druhou stranu se o ní nemusíme v podstatě vůbec starat..

DOPLŇKY
Laděný výfuk Sharon, 12V zásuvka, kryty na řidítka (chrániče páček), podsvícení motorky 4 červenýma led-diodama, červeně podsvícený tachometr, Honda polepy, kufr Kappa 30L, zvýraznění pneu, a ještě další drobné úpravy..

Sezona 2010: 3 700 Km (řidičák jsem měl od července)
Sezona 2011: 10 300 Km
Sezona 2012: 1 700 Km (jezdil jsem do dubna)

TECHNICKÉ ÚDAJE
Motor: čtyřdobý jednoválec
Chlazení motoru: vzduchem
Objem motoru: 124,0 ccm
Rozvod motoru: OHV (ventily v hlavě válce a vačková hřídel v bloku motoru)
Počet ventilů: 2
Největší výkon: 8,5 kW (11,557 koní) při 8 500 ot/min
Kompresní poměr: 9.5 : 1
Točivý moment: 10,0 Nm při 7 000 ot/min
Převodovka: 5ti- stupňová
Sekundární převod: řetězem
Příprava směsi: karburátor
Maximální rychlost: 115 Km/h
Objem nádrže: 12 l z toho 4,1 l rezerva
Spotřeba: 2,8 l/100 Km
Dojezd: 370 Km- 420 Km
Hmotnost bez náplní: 119 Kg
Výška sedla: 820 mm
Brzda přední: kotoučová dvoupístková
Brzda zadní: bubnová
Přední pneumatika: 90/90 - 19 (Pirelli MT60)
Zadní pneumatika: 110/90 - 17 (Pirelli MT60)

PŘEHLED ÚDRŽBY
Stav tachometru: 5 300 Km- nová svíčka NGK (DPR8EA-9)
Stav tachometru: 5 300 Km- vyměněný olej (Motul 5100 10W40)
Stav tachometru: 6 000 Km- vyčištěn vzduchový filtr
Stav tachometru: 6 000 Km- odvzdušnění klikové skříně
Stav tachometru: 8 900 Km- vyměněný olej (Motul 5100 10W40)
Stav tachometru: 8 900 Km- zkontrolovány a seřízeny vůle ventilů
Stav tachometru: 8 900 Km- vyčištěný vzduchový filtr
Stav tachometru: 9 000 Km- nová baterie (březen 2011)
Stav tachometru: 9 100 Km- odvzdušnění klikové skříně
Stav tachometru: 9 500 Km- výměna brzdové kapaliny (DOT4), (březen 2011)
Stav tachometru: 10 300 Km- odvzdušnění klikové skříně
Stav tachometru: 10 800 Km- vyčištěný vzduchový filtr
Stav tachometru: 12 300 Km- vyměněný olej (Motul 5100 10W40)
Stav tachometru: 12 300 Km- nová svíčka NGK (DPR8EA-9)
Stav tachometru: 12 400 Km- zkontrolovány a seřízeny vůle ventilů
Stav tachometru: 13 400 Km- nové plynové lanko (červenec 2011)
Stav tachometru: 13 400 Km- nová zadní pneumatika Pirelli MT60 110/90-17
Stav tachometru: 15 350 Km- odvzdušnění klikové skříně
Stav tachometru: 15 400 Km- nový vzduchový filtr (originál HONDA)
Stav tachometru: 16 000 Km- vyměněný olej (Motul 5100 10W40)
Stav tachometru: 18 100 Km- odvzdušnění klikové skříně
Stav tachometru: 19 200 Km- vyměněný olej (Motul 5100 10W40)
Stav tachometru: 19 500 Km- nová svíčka NGK (DPR8EA-9)
- foto, co se týče údržby viz. deník (jen u něčeho)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tom1k
Tom1k napsal 26.03.12 v 21:39

Díky moc ...Tobě taky

Linhart89
Linhart89 napsal 26.03.12 v 20:10

Musím říct, že máš vážně super některý fotky! A něco dokonce poznávám Tak hodně pohodových km!

Tom1k
Tom1k napsal 22.03.12 v 22:42

Přivezl mi to známý, ale motorka byla plně otevřena, mně jede okolo 110 Km/h. Jinak zkus vyndat koleno výfuku a tam by měla být navařená "podložka" (zúžení výfuku)..

grommorg
grommorg napsal 22.03.12 v 10:41

Můžu se zeptat jak si to dovezl z německa co jsi na tom upravoval jako ohledne výkonu me to jede max 90 a nevím si s tím už rady.

MiraXR
MiraXR napsal 15.03.12 v 14:00

paradní XRko 10b.

Více komentářů



TOPlist