renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Canyon 500 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník seikos
Vloženo 5.1.2010
Aktualizováno 18.1.2014
Zobrazeno 5 943x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 2.5

Popis motorky


Strašný, hrůza, utpení, trápení, zklamání. Tohle všechno v jedný motorce? No to jsem si naběhl.

Výška jezdce: 150 cm

První dojmy - Motorka vyrobená v snad nejhorších dobách Cagivy, opilým tancujícím italem co se zrovna vrátil z pláže. Mizernýma rukama, z mizerných materiálů podle mizerné konstrukce

Recenze

Motorka vyrobená v snad nejhorších dobách Cagivy, opilým tancujícím italem co se zrovna vrátil z pláže. Mizernýma rukama, z mizerných materiálů podle mizerné konstrukce. A já blbec ji koupil. Prodělal jsem na ní 50 tisíc a to ji ještě nikdo nechtěl koupit. Motor katastrofa. Dole to nejelo a nahoře taky ne. Během celého průběhu to drnčelo že mi vypadaly snad všechny plomby ze zubů. Pod 4000 to škube celou motorkou, protože to má málo gazu. Když zagazuju, nad 6000 začíná vadnout. Takže pořád řadit a dávat tomu napít, jinak to nejede. Spotřeba z říše zlých snů. Naprosto běžně kolem 7 l/100km. Motor byla italská pomsta. Všude z toho teklo, nebylo na tom snad jediné těsnění které by nesáklo. Když jsem z toho dělal leštěnku na prodej, zůstalo mi pěkných pár zaolejovaných hadrů. A to jsem ji prodával když měla najeto necelých 8000 km. Navždy na ní budu vzpomínat, jako na osudovou chybu.
Ten kdo ji chválí, nikdy neseděl na pořádné motorce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Davcoun
Davcoun napsal 05.02.18 v 12:08 10b.

JA-NE
JA-NE napsal 24.10.13 v 16:19

...MNA TAK STRASNE POBAVILA RECENZIA TEJ KADŽIVY ZE DOVI DOPO
10b. ZA RECENZIU.

Kasha
Kasha napsal 31.10.10 v 11:19

tata jí měl ( verze jurrasic park ) a byl s ní spokojenej.

seikos
seikos napsal 18.06.10 v 14:47

Martinpret: ani bych neřekl že jsem narazil na zmetek. SPolehlivost byla na 100% a neopravoval jsem zhola nic. Jen popisuji vlastnosti motorky. A že motor škube, žere, vibruje a je těžce nekultivovaný, to je vlastnost a nikoliv závada.
Jinak do města je OK, i když do města patří spíš skůtr, než Canyon.

JirkaZXR: každý jednobuch vibruje. Některý více, některý méně. Přechod na jednobuch BMW 650GS byl o něčem úplně jiném. Nízká spotřeba, oproti Canyonu nádherně kultivovaný motor. A nikde netekl olej

Anti
Anti napsal 05.05.10 v 19:09

Je pravda že udělat s předchozí šestistovky pětistovku sice pomohlo tolik namáhané volnoběžce,ale výkonově to byl krok zpět.Žena měla šestistovku a vcelku v pohodě.Na pětikilu jsem jel jednou a nechápal jsem.Nechová se to jako jednoválec chce to točit a podtočená pětka se chovala pocitově jako ohnutá vývodová hřídel převodovky,alespoň tak mi to připadalo...

Více komentářů



TOPlist