renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Peters
Vloženo 30.12.2009
Aktualizováno 2.8.2010
Zobrazeno 11 258x
HODNOCENÍ PROFILU OD 60 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Aprilia Tuono 1000R Factory - luxusní fabrická záležitost

Více fotografii

Recenze

S Tuňákem jezdím od jara letošního roku, kdy jsem jej zakoupil od prvního majitele. Stál mě nechutný peníze, ale když jsem jej viděl, věděl jsem.. Zabouch jsem se hned na výstavě v roce 2007, jenže nikdy jsem nepředpokládal, že by jednou mohl stát v garáži. Sen se stal skutečností!

Na tenhle klenot se dokážu dívat hodiny a neokouká se! Ještě větší zábava ale začíná po rozjetí, jízda s velkým "J". První cesta domů byla už za tmy, takže pěkně v klidu. To, co mi ale předvedla hned příště a v průběhu celý sezony znovu a znovu, to jsem ještě nežral! Přední kolo se za plynem zvedá na trojku (!), přes horizonty na pětku bez zaváhání. Další, co mě dostalo, jsou brzdy. Silnější jsem v ruce ještě neměl - zadní nepoužívám, ale přední je jak z jiný planety! Síla jak bejk, ale přesně dávkovatelná! Vezmeš za ni a oči ti plesknou o plexi! Podvozek je potom opět něco extra! Už z kámošovýho RSV (2002) jsem byl vedle - chlapi z Aprilie vědí, co do motorek montují - ale tahle Faktorka, to je něco - stojí komplet na Öhlins a nemá to chybu! Nemůžu porovnat se standartním podvozkem Tuona, ale je to přesný a poslouchá na "slovo"! Stačí jen namířit očima a tudy stopa vede, jezdí to fakt krásně lehce, možná napomáhaj i kovaný kola od OZ! O parádní zvukovej doprovod se starají dva origo výfuky "trochu" upravený firmou RP Tuning. Zvuk je nádhernej a po vyndání vložek ještě krapet lepší. O jiných výfucích neuvažuju! Akrapoviče by Tuňákovi asi slušely, ale peněženka se při tý myšlence kroutí jak kapr před večeří..

No co napsat víc, jsem nadšenej!! Sice jsem teď častějším návštěvníkem čerpaček, protože Tuňák je vážně nenažranej, ale bez toho to asi nejde! Přemýšlel jsem o přehrání palivový mapy na originál (mám tam racingovou mapu), ale zas ta reakce na plyn, to je k nezaplacení! Zajímalo by mě, jak to pojede s origo mapou, ale tohle je děsně návykovej masakr, tak to tak asi zůstane. Přední kolečko je navíc o zub menší a rozeta o zub větší, takže si asi dovedete představit, že už je to skoro na zbroják! Doporučuju!!

Nic lepšího jsem zatím neřídil a přítulce se taky zamlouvá, je to splněnej sen

- Peters, 30.12.2009 -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

20.5.2010: Tak už spolu nejsme. Našel jsem Tuňákovi nového majitele. Bude mi chybět, ale věřím, že je ve správných rukou. Ještě jsme se spolu naposled vyfotili..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Uhličan
Uhličan napsal 08.11.17 v 22:58 10b.

krasna

Peters
Peters napsal 04.11.11 v 09:27

Kdo ví, kde je mu konec. U dalšího majitele se měl určitě dobře, ale ten ještě další ho skoro zrušil, tak ani nevím, jestli ještě jezdí..

aikon1
aikon1 napsal 03.11.11 v 16:59

Škoda tuňáka - měl si to fakt vymazlené!!! 10b.,i když je už v jiných rukách...

cert6bert
cert6bert napsal 05.11.10 v 14:36

jj kamo tak jak pravis stejne krasneho itala uz vlastnim rok a nemuzu se toho hada nebazit. Jedina nevyhoda je, ze jezdim v Anglii a to znamena, ze to pocasi mi nedovoluje jezdi jak by si clovek predstavoval ale i tak diky za ty dary!!! Tak mnoho stastnych kilometru...cao

Portorico
Portorico napsal 20.09.10 v 19:55

Krásnej bike, barvy a musí to jet parádně! 10b

Více komentářů



TOPlist