PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Maxim
Vloženo 10.7.2012
Aktualizováno 22.11.2013
Zobrazeno 5 410x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak jsem musel zpatky na silnici...neni nad to se jen tak na chvili projet bez mega priprav. Na nic jinyho stejne cas nemam...navic se mi naskytl luxusni kup (minimum najeto,krasny stav,serviska a koupeno nove v Aspirit v roce 2010)

Více fotografii

Motorka koupena od Martin Zounar (jo ten herec:)) - ok

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 SM-T: povazuju KTM 990 SMT za nejlepsi stroj soucasnosti co se univerzalnosti tyce a take bude muj dalsi. chtel jsem se seznamit vice s 2V a super nabidka na zanovni Tuono se nedalo odmitnout. v budoucnu chci vice cestovat a na to Tuono urcite neni primarne urc

První dojmy - Dojmy byly v globale velmi dobre. Po B kingovi samozrejme pocitove mensi vykon, nizsi maximalka. Prekvapila me absence 2V spodku, cekal jsem strasnou brutalitu a ta se nekonala a nekona. Temer nulove vibrace, super brzdy, prijemny posez. Casem jsem zjistil, ze vyzaduje specificke zachazeni...a razem je z toho celkem zabavna a prijemna motorka!:)maximalku a vykon vem cert!

Motorku bych doporučil pro - pro nekoho,kdo nechce v motorce mit 200 tisic,ale zaroven nechce byt ochuzen o kvalitni komponenty, super motor,nevsedni vzhled.pro nekoho,kdo blaznive neresi spotrebu,protoze pokud se to taha,tak proste papa. lepsi je take pri delsi odstavce pichnout motorku na nabijecku (at je ve 100% kondici,optimate4 ma v krabici i vyvod pod sedlo,takze pripojeni no problem a otazka 3 sekund,p.s. nikdy se mi nestalo,ze bych nenastartoval,delam to jen pro jistotu a po precteni zkusenosti ostatnich majitelu)...motorka je vhodna predevsim pro ty,kteri uz se nudi na 4V a chteji zajimavy a syrovy motocykl.

Doplňky na motorce - bar end zrcatka (nejlepsi co jsem kdy zazil,neuveritelny vyhled a 0 vibrace,super), blinkry barracuda,origo plast misto sedla, ventilky bokem (mimochodem genialni vec,kdo nema zkusenosti,urcite o tom uvazujte).páčky Titax, jinak nic jineho a nic jineho ani nebude (pripadne vyfuk,ale to driv zmenim stroj)

Recenze

Tak uz je prodana a doma stoji nova 990 SMT.Vubec jsem to neplanoval,ale nabidka co jsem dostal se nedala odmintnout.

Nikdy bych tomu neveril,ale proste se to stalo. Zacla mi chybet sila,rychlost, obcas si jen tak vyjet bez silenyho oblikani atd atd. Proste vsechno to co na enduru nemam. No a co tuono, neco uz jsem zkusil a tohle mi velmi pekne sedlo do ruky. Uhlazenej 4val jsem uz proste nechtel. Navíc me lakal ten strasne poruchovej italskej srot,co zere min 12 litru na sto,a který pred kazdou druhou vyjizdkou nenastartuje:))) Co zatim vim...super brzdy,super podvozek, podle me malo vibraci (cekal jsem to mnohem horsi), vubec to neni ucukany jak vsichni po vetsinou pisou. Co je prijemny (alespon pro me pro zmenu),je to,ze jde krasne na zada,plynem. Dost me to prekvapilo. Neni nutny se moc snazit,trochu agresivnejsi rozjezd a je tam. Je to samozrejme uplna blbost a k nicemu,ale me to,z jakou lehkosti to jde,hrozne bavi. Jinak zatim na první pohled kvalitni komponenty, brembo kola,brzdy, pumpy,nadobky,v zakladu tlumic rizeni, pancerove hadice...celkove to pusobi opravdu dobre. od stupacek az po kvalitne usity sedlo. zatim zadny problem s elektrikou ani s nicim jinym.ochrana pred vetrem cca do 180 super,ikdyz na ukor vzhledu.Převodovka velmi přesná,určitě srovnatelna s japonci co jsem měl. Hůře se hledá neutrál,ale je to o zvyku. Většinou se mi daří lépe z dvojky než z jedničky, hlavne za jizdy,pred zastavenim. Casto kopnu za jedna aniz bych chtel,ale prevodovka nijak neprotestuje. U vsem mych predeslych moto to byla ve vetsi rychlosti rana jak z dela. Taky často nevím,co mám za rychlost,to se mi nikdy nestavalo. Většinou tam mam o stupen mín nez si myslim. Je to zpusobeno tim,ze rychlosti jsou dost dlouhe, 5, 6 radím malo kdy. Zdá se mi pohodlná, 200 km a necítím ani minimální známky jakékoliv únavy. Jinak není to zádny zabiják a trhač rekordů,není tam ani takovy 2V spodek jak jsem čekal,ale ten charakter celé motorky mi to velmi dobře vynahradí. Kupoval jsem ji jako neobycejnou motorku na obcasne vyblbnuti, vyjimecne na delsi presun a hlavne motorku ve ktere nemam zbytecných 200 tisic,protoze mi udela uplne stejnou radost. Tuono je z meho pohledu dost podcenovane, je to videt uz podle cen v bazarech. Za penize ktere stoji stare tuono nemate sanci koupit nic lepsiho,minimalne podle pouzitych komponentu uz v zakladu soude!!pokud zmenim nazor,urcite to sem napisu.jo a super sviti:))
Malá rada na záver, celé motorce dost pomaha spise napnutejsi retez, tzn. urcite pod 2 cm, cokoliv vic se projevuje negativne jak na razeni,tak na hledani neutralu...o dalsich ruznych zvucich navic nemluve. Napnuty retez rovna se vsechno pryc.na zadne jine motorce jsem takovy rozdil v 1cm proveseni nepozoroval!
Nutno také kontrolovat množství oleje, zatím to vypadá tak na 100ml na 1000km. Olej je lepší držet spiše ve spodní polovině hadičky. Pokud je oleje více,háže ho s oblibou do airboxu a tím pádem taky pochopitelně více mizí. Když jsme u oleje, doporučuju jedině Motorex. Motoru a převodovce opravdu dobře sedí (a neni to jen z me hlavy)

uprava original laufů:

svíčky: http://www.gsxr.wz.cz/svicky.htm

iridiové svíčky za super cenu:
http://www.motops.cz...oduct_basket_insert|

MOTOR typ V2, čtyřdobý chlazený kapalinou, DOHC, 4 ventily, objem 997,62 cc, vrtání x zdvih 97 x 67,5 mm, max. výkon 92 kW ( 125 k ) @ 9.250 ot/min, max. moment 96 Nm @ 8.750 ot/min, mazání suchá skříň, 2 pumpy, chladič oleje, plnění integrované digitální zapalování a nepřímé vstřikování DENSO, 2 svíčky na válec
PŘEVOD spojka vícelamelová v oleji, systém kontroly prokluzu PPC, převodovka 6-ti stupňová, sekundární převod řetez
PÉROVÁNÍ přední plně nastavitelná vidlice SHOWA upside-down, 43 mm
zadní centrální plně nastavitelný tlumič SACHS včetně nastavení výšky
BRZDY BREMBO přední 2 plovoucí kotouče 320 mm, brzdiče se 4 pístky a 4 destičkami, oplétané hadice
zadní 1 kotouč 220 mm, 2-pístkový brzdič, opletená hadice
PNEU přední 120/70 - R17
zadní 190/50 - R17
OSTATNÍ
rozvor 1415 mm, výška sedla 820 mm, provozní / suchá hmotnost 210 / 184 kg
nádrž plastová, objem 18 l ( rezerva 4l ), natural 95

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
_VIRAGO_
_VIRAGO_ napsal 13.04.13 v 17:07 10b.

Taky moc hezký dávám 10 a hodně šťastných km.

Eddie666
Eddie666 napsal 07.04.13 v 17:06 10b.

Díky za koment, oplácím plným počtem za krásného Tuňáka Sokolnice, jo tam jsem "studoval" na ISŠ uprostřed pole

strakon
strakon napsal 07.02.13 v 21:25 10b.

Vymazlenej tuňák taktéž a 10 bodíků

sauvage
sauvage napsal 19.01.13 v 12:36

Nádherné Tuonko, slint ! 10b !

BlackMode
BlackMode napsal 13.01.13 v 11:32 10b.

Není nad krásný klasický výfuk...

Více komentářů



TOPlist