Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | 170 000 KČ |
Silné stránky
Motor, dyzajn, stabilita, spolehlivost, robustnost
Slabé stránky
Brzdy, horší mechanická přístupnost, slícování plastů a já nevim co ještě
Moje úpravy |
Svody Micron, K-N filtr, Dynojet PWC, rychlořázko Cordona GP Svitch, vyžší plexi, sek. převod 15:43, Irodiové svíce, pancéřové hadice ...... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | Neměřitelná |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Al - Deltabox, zatím drží po hromadě :-D |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Nyní Brembo sinter |
Úpravy motoru | Svody Micron, K-N filtr a Dynojet PWC 3USB |
Úpravy podvozku | Opletené brzdové hadice, snížený předek a výškově stavitelný zadek. |
Úpravy brzd. systému | Opletené brzdové hadice |
Použité pneumatiky | Na sprinty téměř nevyjímaje 190/60/17 - slick Pirreli většinou |
Úpravy řídící jednotky | ???? |
Obecné
Moje závady | O žádných nevim a doufám že ještě dlouho nebudu vědět ! Musel jsem akorát koupit novou spojku protože se klouzala, to je ale normální amortizace. Nyní po třech sezonách sprintu má asi 90% životnosti za sebou ..... |
---|