PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník H-Six
Vloženo 17.9.2009
Aktualizováno 11.10.2009
Zobrazeno 1 912x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Pěkný černý Hornet, láska na první pohled...

Recenze

Po několika měsících rozhodování a zvažování jsem konečně pořídil svou první velkou motku. Nakonec vzhled, parametry Horneta a také vhodná příležitost ke koupi rozhodly.



Když jsem ji prvně uviděl, tak jsem věděl, že tahle motka musí být moje. Po důkladné prohlídce a získávání cenných informací od majitele, následovala projížďka. Nejdřív jsem se vezl jako spolujezdec, kdy očividně majitel chtěl ukázat, co Hornet dovede. Tak jsem si málem musel měnit textil (přece jen do té doby jsem řídil maximálně Jawku 350). Pak jsem se svezl sám. Mé nadšení, vystřídal zdravý respekt, který přetrvává až do teď. Dost mě překvapila citlivost plynu na nepatrné otočení a samozřejmě citlivost přední brzdy. Druhý den jsme sepsali smlouvu a po zaplacení jsem odjel po vlastní ose domů.





Má 31000km najeto. S origo výfukem, který se mě líbí a i zvukem vyhovuje. Pod motorem je namontovaný klín ve stejné barvě. Hliníkové padáky na bocích a výrazné oranžové lemování na kolech dodávají motce na kráse. Původní karbonová zrcátka (na foto) jsem vyměnil za větší obdélníková chromovaná, ve kterých je lépe vidět.

Na moto byly sjeté obě pneumatiky, majitel dal sice k motce náhradní pneu, ale rozhodl jsem se, že ji nově obuji, tak má holka nyní na sobě sadu Dunlopek D208. Větrný štítek Givi, který jsem také dostal, zatím dávat na moto nebudu, ale určitě by se hodil ve větších rychlostech.



Zkušeností z jízdy moc nemám, zatím jsme spolu najeli 600km. Ale zdá se mi celkově stabilní a ochotně se pokládá do zatáček. Už si i zvykám na držení ve vyšších otáčkách a řazení. Kupodivu mi to jde líp, když rychle spolu akcelerujeme než když jedeme klidnou jízdu, chce to zlepšit práci se spojkou hlavně při podřazování, aby jízda byla plynulejší. Moto dostatečně brzdí motorem, takže v poklidné jízdě se ani nemusí moc brzdit. Nad 5000 ot./min. motka dostává dravý zvuk a silně akceleruje. Spotřeba se mi zatím zdá příznivá tak do 6l/100,ale jezdím spíš volnou a jen občas pilu. Menší nádrž mi zatím nevadí (alespoň se vozí míň kil navíc), ale na delší trasy by se hodila spíš větší.





Od začátku mám problémy se starty za studena.S plným sytičem a na několikátý pokus o natočení obživne, ale dosti neochotně, chvíli jde a pak chcípne. Nějakou dobu jde nepravidelně, to si musím začít lehce pohrávat s plynem a zároveň stahovat sytič a pak najednou naskočí a už drží stejné otáčky a jde bezvadně,ale to dlouhé přemlouvání! Jakoby stávkovala, než se její válce trochu zahřejí. Jakmile je motor teplý, jde natočit jen s mírným přidáním plynu bezvadně.

Toto zkusím vyřešit výměnou svíček, pořídil jsem ekvivalenty k NGK od Brisk, tak uvidíme až je namontuji...



24.9.2009 Svíčkama to nebude, stále stejný problém. Takže asi bude muset následovat vyčištění a synchronizace karbeců...



5.10.2009 Špatný studený start vyřešen - V autorizovaném servisu opraven sytič a provedena synchronizace karbeců.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
H-Six
H-Six napsal 19.09.09 v 12:31

Jedi> Dík za hodnocení a rady. Budu dávat nový svíčky, tak uvidíme. Jináč pak už to vidím na synchronizaci karbců jak jsi udělal ty. Tak uvidíme... :

Jedi....
Jedi.... napsal 18.09.09 v 22:30

Ahoj, pěknej Hornet. Taky jsem měl problémy se starty za studena, projevovalo se to přesně jak popisuješ.Pomohlo seřízení karbeců - motor se uchcával, když konečně naskočil a výměna svíček.Teď dám plnej sytič a nastartuju v pohodě a hned po tom co chytne , můžu sytič zavřít a motor si udrží volnoběžný otáčky.

Bobik
Bobik napsal 17.09.09 v 20:38

Tak ať Ti slouží Láďo a snad ještě tenhle rok vyrazíme společně !!

Adry
Adry napsal 17.09.09 v 16:50

Pěkná a velice spolehlivá motorka a pěkně o ní píšeš dávám ti za 10b

Více komentářů



TOPlist