První "velká" mašina, která dříve patřila k tomu nejlepšímu, co se dalo sehnat.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Vzhledově klasika typu naháč let minulých. Díky menšímu zadnímu a většímu přednímu kolu může též připomínat enduro. Při daném výkonu perfektní odpich.
Recenze
Motorku jsem koupil léta páně 2003 v srpnu od kamaráda. Motorka byla neprovozní kvůli nedokončené opravě spojky. Vyšla na 14 000 korun českých a následná oprava stála asi 1700. V době koupě měla natočeno zhruba 23 500 km.
Optický stav za moc nestál. Originál stříbrná barva měla svoje nejlepší léta dávno za sebou a unikající brzdovka se na nádrži pěkně podepsala. Vyhrabal jsem v archivu i nějaké původní foto.
Jízdní vlastnosti byly na svou dobu poměrně slušné. Výhodou byl přední kotouč a krátké odstupňování kvaltů 1-4. Konkurenční Jawa 350 neměla z nuly na sto šanci. V maximálce však eMZu zase zpravidla překonala. Spotřeba byla také proti "třipade" o řád níže.
Jak sem již psal, vzhledově to za moc nestálo a tak po roce (srpen 2004) došlo na revitalizaci. Mašinu jsem komplet odstrojil a dostala nový kabátek. Nádrž, boční víka a blatníky dostaly tmavou modrou. Nový lak také dostalo pár černých součástek. Zadní kulaté blikny jsem vyměnil za eMZeťácké hranaté. Posledním detailem byla nová zrcátka na kloubu. Původní se téměř nedala nastavit a navíc při jízdě šíleně vibrovala.
Za celou dobu akorát zazlobil "tajný" vypínač od původního majitele. Vypla elektrika a motorka nedala ani ránu. Toto ještě potrápilo nového majitele, ale nakonec bylo vše vyřešeno.
Do světa se vydala v létě 2006.
pškný sim nadherny
zdravím tak už je to zase v cajku, spojka opravená a stálo to cca 100kč . A jak blbla ta elektrika kdysi tak to dělal ten vypínač pod sedlem, už je uskříplej a cajk
Cau,moc pekny Simak a MZ taky,ta proste nema chybu.Moc pekna barva,jen tak dal.Preji ti spoustu najetych kilometru bez poruch .
Bezva MZetka, 251 jj, jede jako z praku <br />
taky ji sedlám