nač upravovat dokonalé ? Sqělé sladění aerodynamiky,motoru a podvozku -k tomu není co dodat.Jedinou úpravou prošly brzdy:kompletní opancéřovaní.P.S. neznám jinou mašinu,se kterou se dá pelášit po dálnici 300 ve dvou +tankbagy-vč.zadních
Recenze
Zkušenosti: Problémy,které u Haišky vidím:-jezdit pod 120-140 je docela boj o zápěstí.Ale člověk si zvykne -gumy .díky trendu výrobců dodávat stále měkčí směsi-co 4000km zadek a 8000km předek.-jedeš 200 a nuda...nevíš o tom.tohle je hodně zrádné.Brzdy by mohly být ostřejší.
Cesty: Celá ČR, Slovensko, Maďarsko,Rakousko,Itálie,Řecko,Švýcarsko,Polsko, Dalmácie-Makarská 3krát,Istrie-Rovinj 2krát.Srazy:M+M,cccendovy akce,Čekyně atd. a pořád ). takže za 1.sezónu od 28.6.2004 kdy jsem ji dovezl domů 21 000km,když Haiška slavila rok-33 000km a zazimovali po druhé sezóně se 45 000km.Loni díky neskutečné rychlosti servisu H3 a vlastní blbosti jsem celé prázdniny nejezdil.Takže zazimováno asi v cca 60 000km.Letos jsme přetáhli 80 000km a stále se máme moc rádi. )
Další info: Busa je samice,ze které neslezeš. )P.S. Díky Bohu zatím pořád žiju !!!
pěkna hlavně busa 10 bodu milan buznak smečenák
Busa je kolos našich cesťáků.
Je to krasavice.
Vzhled nádhervý a výkon šílený.
Moc pěkná.
Přeji pohodové jízdy.
10
ahoj koupil jsem busu ted řeším kufry jsem z ostravy podle toho co máš odlítané tak předpokládam že je máš potřeboval bych se podívat
no to su klidny ze nam ru v ostrave brazdi silnice taky naka haya