Zuzka je dáma se silným srdcem a krásným retro kukučem. Není už nejmladší, ale nějaký "er" floutek jí záda jen tak lehce neukáže:)
Recenze
V baráku je od narození, ale ja jsem nyní až její druhý. Je to sametová holka, která je skvěle předpovídatelná na běžné ježdění a když chce ukáže okolo 8tis.ot. i své druhé já. Podvozek je celkem solidní a to i díky progresivně vinutým pružinám daným do předních vidlí dodatečně za ty kašovité. Přezuvky má od Bridgestonů BT021R dvoukomponenty a chovají se zatím také přátelsky (jdou v klidu až na doraz - hranu). Už se těšíme na novou sezónu:)
Mám teď čas se trochu rozepsat, tak lehce přiblížim povahu suzi. Začnu-li startováním, tak toho moc zajímavého není. Zuzka chytá na poprvé a to samozřejmě s ručně vytáhnutým sytičem. Jakmile naskočí nechá si se sebou chvíli pohrát, pár sekund se totiž nadechuje a pak jdou otáčky náhle docela vysoko, takže to chce sytič lehce ubrat, ale ne moc, jinak se zase zakucká, je to náladovka:o) Když dojde na řazení, tak jednička zajede jak po másle a zároveň lehce škubne, asi aby vzbudila řetěz, kterej se zase někde zmastil:) Dvojka a další kvalty tam taky padají poměrně lehce a přesně, s charakteristickým loupnutím. Při běžným ježdění je řazení tak na šesti dostačující a když příjde na nějaký pěkný úsek se zatáčkami tak na výjezdech při 9,5 tis/ot. tahá jak divá. Při lehkém vysedávání není problém držet se silnějších a podvozkově lepších strojů, ale chce to mít sílu a trochu jí do zatáčky pomoct a nevšímat si mírného vlnění rámu. Jen když člověk jede hranu, čeká, kdy začně guma signalizovat přetažení a najednou se ozve bordel od jiskřících padáků, není ono. Popravdě uvažuji, že ty padáky sundám, protože to je vždycky takovej šok, že z toho málem sletím. Odstředivá síla umí měkké tlumiče přeprat.. Ale co taky čekat od klasiky, asi na ní jsem moc náročný.. Pohodlí je na motce dostačující, na dálnici to je tak do 140 se štítkem ok. Pak to musí z okolních aut vypadat jak když jde do člověka proud:) Těch 140 je tuším na šestku 6tis.ot. a to je na delší trasy tak akorát. Spíš klidně pomaleji.. Sedlo je pohodlné, jen malinko sjíždím dopředu a zadek taky zabolí.. Spolujezdec se neposouvá, ale sedlo má zase o něco užší, takže po 200 km je na tom podobně. Brzdy jsou dotačující, nejlépe kombinace předek, zadek a klidně motor... Celkově se jedná o poměrně univerzální motku a myslím, že toho dost odpustí i když jí osedlá začátečník. Jsem s ní spokojený a myslím, že sezónu minimálně ještě dáme dohromady:)
Tak a teď subjektivně klady:
+ nenáročný provoz a dobrá spotřeba
+ pohodlí, jezdecká pozice
+ vzhled
+ sportovní charkteristika motoru
+ čitelné chování
a zápory:
- podvozek - chce to dopředu tvrdší pružiny (mám)
- úzká řidítka (mám:))
- možná hmotnost, ale není to tak hrozný
pěkná motorka ať dobře slouží, 10
Je krásná, až budeš mít ty rovný řidítka dej sem foto. Jsem zvědavej. Taky bych je rád Máš tam jednoznačně 10b.
Ty seš velkej profesor Se vším nezbývá než souhlasit,až ne jednu věc a sice že pohodlný cestování je do 140.Sundej ten štítek a budeš koukat,bude to rovnejch 160 a okolo Tebe bude ticho.Jinak motka a barva super,máš to za 10
Hezka, kombinace modry s bilym pruhem ji vazne slusi :) 10b.
Mimochodem ty sirsi riditka vazne doporucuju... prijde mi, ze to i celkove prispiva k dojmu velke motorky, coz Ina urcite je :)
peknej kousek...hodne zdaru na cestach je videt ze se zatacek nebojis