renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Soboťan
Vloženo 29.3.2009
Aktualizováno 31.1.2022
Zobrazeno 8 326x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Motocykl jsem zakoupil nový. Alpa jsem doplnil o větší štít givi, hliníkové kufry BIG husky, padací rámy givi, topcase givi V46, hlavní stojan SW motech.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Byl jsem nadšen, padla do ruky hned od začátku. Nikdy žádná porucha. Jen ta šestka jí chyběla.

Recenze

Transalpa mohu srovnávat se svojí předešlou mašinou Hondou CBF 6OO N (Jawy nepočítám). I když jsem šel výkonem dolu, nedám na Alpa dopustit. Je to motorka přesně stavěná na českou kvalitu silnic. Výborný posez, podvozek perfektně naladěn, motor bere od spodu. Zjistil jsem, že dvouválec do V je moje srdeční záležitost. Sedne mi víc než čtyřvál CBFka.

Tak jsem Alpa zajel a vyrazil na Ukrajinu. O Ukrajině si můžete přečíst na: http://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/ukrajina/zakarpatska-ukrajina-2009-14150.html Transalpa jsem měl plně naloženýcho a jeli jsme ve dvou. Co se týče motoru nemám připomínek. To že jsem byl plně naloženej jsem na výkonu motorky vůbec nepociťoval, takže za motor dávám 1. Tuhost rámu také za 1. Přední tlumiče perfektní takže také 1. K čemu mám ale výhradu je světlost motorky. V případě že jste plně naloženi a máte i hlavní stojan je světlost dosti malá, takže u mě 4. Co na Alpovi ale nevydrželo byl zadní tlumič. Po tom co jsme dojeli domů jsem zjistil, že z něj teče olej. tak tady dávám 5. Doufám že to byla jen výrobní vada a že novej tlumič mi vydrží o dost déle. Škoda že u Transalpa nejde nastavit tuhost pružiny tlumiče.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Boro78
Boro78 napsal 12.09.16 v 13:04 10b.

To víš, zadní tlumič na TA není endurový ale silniční. Nastavení tuhosti poklesu je jen minimální, absence štelování zpětného vypružení... Pružinu lze štelovat po vyndání kaslíku akumulatora. Takové nepraktické řešení. Doporučuji tlumyč po 5ti letech dát repasovat i když neteče. On je plynokapalinový a uchází tlakování. Navíc bordel ze starýho oleje taky nepřispívá k správný funkci. Takže za 2tis penez muzes mit jako nový. + je dobre při údržbě tlumiču rozebrat a promazat kosti atd... :)

wsbk
wsbk napsal 28.04.15 v 11:36 10b.

Vlnič
Vlnič napsal 02.09.13 v 20:35 10b.

Musím dát 10b. koukal jsem i na deník a je tam spousta inspirace a zajímavých věcí . Ten nový zadní tlumič už drží a problém se neopakoval? Jinak nemožnost nastavit jednoduše předpětí mi taky chybí, celkově si myslím, že zadní tlumič je slabý místo. A CBF jsem měl chvíli taky , 4-vály ne ... možná litrovej versys

istonbike
istonbike napsal 05.12.11 v 18:56

Super Alp legenda a v novém hávu nádherný stroj + ta výbava dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i nových stupačkách

stauby
stauby napsal 02.10.10 v 17:48

Moc krásná mašina tak to dávám 10b

Více komentářů



TOPlist