renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Majesty 125 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník skywalker.L
Vloženo 1.6.2008
Aktualizováno 29.6.2013
Zobrazeno 5 886x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 19 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 32000
Silné stránky

Neuvedeno

Slabé stránky

Neuvedeno

Moje úpravy

15. 4. 2011 dostalo veličenstvo zaslouženou omlazující kúru: proběhla výměna sériového variátoru za Malossi Multivar.

K tomuto kroku jsem se odhodlával poměrně dlouho. Pročítal různá fóra, na jedné straně byl Malossi chválen těmi, kdo si ho již pořídili, ale setkával jsem se i s názory, že zlepšení jízdních vlastností je neadekvátní ceně a jediným rozumným řešením je výměna stroje za vyšší kubaturu.
Nakonec jsem se odhodlal. A to především proto, že rozjezdy ze světel byly velmi vlažné. Motor nechtěl jít v nižších rychlostech do otáček.

Variátor je dodáván v poměrně levně působícím blistru s kontrastní pružinou, která byla v tomto případě žlutá a dvojicí válečků o hmotnosti 8 a 10g. V Malossi navrch přibalili i pár samolepek pro ty, kteří chtějí dát najevo, co se skrývá v jejich stroji. Při té příležitosti jsem vyměnil i spojkové pružinky. Původní už měly na výměnu nárok. Zvolil jsem rovněž žluté od Malossi. Přitvrdilo se tedy na straně kontrastní pružiny i spojkových pružinek a bylo to znát...

Nebojím se tvrdit, že změna v chování skútru je radikální a šla za hranici mých představ. Motor jde nyní ochotně do otáček, skútr ze světel doslova vystřelí a plechovky nemají šanci. Z nuly do cca 70 km/h ručička na tachometru doslova letí. Vyšších hodnot už dosahuje pomaleji. Maximálka ale zůstala záchována.

Za sebe mohu výměnu variátoru za Malossi Multivar rozhodně doporučit. To, jaké z dvojice dodávaných válečků zvolíte, či jakou tvrdost bude mít vaše kontrastní pružina a spojkové pružinky, zálží na vás. V každém případě jednoduchou výměnou zásadním způsobem zvýšíte dynamiku svého skútru.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3
Variátor
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 300 km, s variátorem Malossi 250 km


TOPlist