renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Majesty 125 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník widra1
Vloženo 21.5.2015
Aktualizováno 29.5.2015
Zobrazeno 3 091x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rozumné přibližovadlo do práce i na občasné výlety.

Více fotografii

První dojmy - Konečně jsem si mohl natáhnout nohy :-D (185cm) Slušně silné brzdy. Není to žádný prcek (nevypadám na tom jako vosa na bombónu)

Recenze

Skůtra jsem koupil v roce 2012 s klepajícím motorem (prý vadný varec, byl jsem debil) , byla to lehlá klika, naštěstí nebyl skůtr moc drahý
Bohužel nemám fotky původního stavu , ale byla to taková divná fialová metla a dost poškrábaná.
Po prvotní zjištění že je motor KO jsem chtěl dělat generálku, ale pak se mi povedlo koupit jiný motor a tak proběhla jeho výměna.
Rovnou jsem koupil nový varec Mallosy, plexi Biondy ( za 3 roky ježdění nemám na bundě jedinou mouchu a při mírném dešti dojedu suchý ) a rok 2013 jsem jen jezdil a moc na něm neupravoval.
V průběhu roku došlo pouze na výměnu žárovek v blinkrech a zadních kombinovaných za led žárovky, toto mělo za následek že mi konečně fungovali blinkry i při volnoběhu ,zapnutých světlech a rozsvícených brzdách.

V zimě 2013/14 jsem schodil plasty a provedl celolak na bílou + zalaminování předních blinkrů ( pár známých mě upozornilo že když jsem jel za nimi a chtěl je předjet tak nebylo vidět že blikám ) ty jsem koupil nové LED a byly umístěny na horní část předního plastu z boků (na fotkách jsou po nich záslepky).
Následně jsem si nechal vyrobit polepy a proužky na ráfky z černé reflexní fólie od jednoho člena ze skutrfóra.
Vyměnil jsem i zadní tlumiče, origo byly vyteklé (nové mají obráceně pístnici a progresivní pružiny).
Přibyl nosič na topcase a "ochranné" padáky na boky v černém komaxitu
V pruběhu roku jsem vyměnil pneu z Contitwist (na mokru byly žalostné) na Pirelly diablo scooter ( velmi dobře drží jak na suchu tak v dešti ).
V zimě 2014/15 jsem se rozhodl překopat svůj původní motor.
Poněvadž se mi dostal do spárů motor ze 180 , tak posloužil jako dárce orgánů pro ten původní.
Motor dostal tedy jinou kliku, válec,píst a nová těsnění , hlava zůstala ze 125ky (180ka má vývod na EGR ventil).
Převody jsem nechal krátké ze 125ky (kopcovitý terén a 100kg živé váhy).
Momentálně je nainstalován variátor J-costa.
Skutr má stejnou maximálku , ale super rozjezdy a cestovní rychlost na půl plynu.
Zároveň byly vyměněny hefty za Oxfordy touring (nemají chybu) a protože mi začaly padat na každé díře zrcátka tak jsem je vyměnil za jiná ( s Led blinkrama a ty z boků šly pryč)
Bohužel jak už jsem psal na začátku že Majda nemá moc dobré dobíjení tak jsem musel doplnit denní Led osvětlení abych mohl používat vyhřívané hefty (ty se při zapnutých světlech samy odpojovaly)
Světla dostala nové halogenové žárovky od Osramu (patice BA20D)
Koupil jsem si nový topcase, který se mi k tomu líbí asi nejvíce.
A zatím poslední počin je nový nerezový kryt výfuku dle vlastního návrhu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slavan
Slavan napsal 06.08.15 v 15:26 10b.

No máš to pjekný, pjekný Takových úprav, skoro bych to nazval stavba

KAREL_PLAY3
KAREL_PLAY3 napsal 24.05.15 v 11:41 10b.

Hezká úprava už postaršího a (ze začátku) problémovýho kousku, ty LED doplňky i orámování dodaly Majesty šmrnc

Jinak mě zaujal bílý lak, který skútr omladil a sám o bílý barvě do budoucna přemýšlím. Snad příští jaro taky vyrazím na cesty ve sněhobílým kabátu, jelikož je důležitý být na silnici vidět

No, přeju spoustu hezkých zážitků, tisíce kilometrů bez závad i bez nehod a doufám, že si Tvůj stroj omrknu na letošní Skútršňůře 2015

Více komentářů



TOPlist