Koupil jsem ji na podzim 2005, za účelem kompletní renovace. Pořeboji radu, jak má přesně Jawa 250 z roku 1954 vypadat. Díky za pomoc
Recenze
Zkušenosti: Po opravě dobíjení spolehlivá motorka se zas**nou nádrží. Ještě že existuje sítko...
Cesty: V rámci možností páč od toho ani na to nemám noty, což mi od 1.7.2006 bude dělat čím dál větší problémy.
Musim reagovat, i když to asi nebude už aktualní. Vše co bylo tu bylo napsané je více méně fakt. Až na pár drobných odchylek. Kyvka z 54 má mít dvojklacek a to na sto procent. Abyse někdo neplet tak poslední péráky mněly alternativně jednoklacek. Ohledně špíglu. Origo bude max ten držák ale né tyčka a samotný špígl. Půlbubny sou OK a navíc super. Dneska už móóóc ceněné. To je asi tak všechno. Akorát ty kostičky se prodávaly v mototechně né jenom na vidli ale taky na parabolu, přední i zadní blatník, nádrž a dokonce i na blembák. Takže ranné stádium tuningu. Co myslíte, hodí se to na originál? Já mám např. policajta originál na jahodu. Dodával se za příplatek na přání jako zvláštní výbava. Je i v katalogu ND. Všem JAWAŘÚM přeju hodně km a ať nám ty naše babičky jezdí dalších padesát let. Bacil
Diky Kluci za podmětný rady, s tím světlem vzadu a řídítkama sem si jistej, ale nebyl sem si jistej barvou, na jawamanii je svetlejsi nez višňová, výfukama a pákou řazení. Budu muset shánět dál. Pište příspěvky dál, moc mi pomáháte. <br />
<br />
PS: Yamaha RD 350 je bratra, proto ta stejná plachta , a cisla motoru souhlasí, mám dokonce i techničák, akorát už bez rožku
Dobrý brácho. Máš co dělat!!! Máme ještě před sebou dosti práce
---!!!---JAWA 250 FOREVER---!!!---
Tak teda jeste jednou motor mas original podle vyk bez napisu jawa tak to predelej na dvoupaku a bude to ok cus bus<br />