renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RM 250 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Picasso
Vloženo 24.2.2008
Aktualizováno 21.6.2008
Zobrazeno 4 974x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Mhm dadadadadada dadada dada da.

Výška jezdce: 181 cm

Recenze

Jsem opravdu hobík, jezdím pro radost a časy na trati jsou mi úplně ukradené. Proto následující popis nechť přečtou pouze mně podobní a opravdoví motokrosaři ať raději přeskočí

Dost vysoká, ale velmi lehká, poměrně snadno ovladatelná. Slovo poměrně používám proto, že disponuje divokým agresivní motorem. Není to klasické buď všechno nebo nic, jako má dvoutaktní dváca, ale to dole je málo a najednou je toho moc. Takový ten rovnoměrný nárůst výkonu ji chybí, přesto lze ze zatáček vyjíždět bez proplachu má i dole dost krouťáku, ale to prostě není vono. Dá to dost práce a námahy mít ruce natahované akcelerací a hned zase tlačené jak při bendž pessu. Jízda je neustálé přetížení především akceleračním, decelerační postrádá protože motorem vůbec nebrzdí, na to se musí přes hamy. Ty jsou slušně kousavé, ale vzhledem k váze motorky zadní brzda až moc. Není totiž problém při brždění před vinglem udusit motor, dost špatně se to odhaduje v těžkých botech a při té malé hmotnosti to kolo prostě zablokuješ a mnohdy prostě na vymáčknutí spojky nezbývá volných prstů, všechny jsou zaměstnány držením řidítek v uctivé vzdálenosti od hrudníku. Je nebezpečné na ni skočit rovnou z velkoobjemového čtyřtaktu, v první zatáčce jsi venku, máš pocit jako by měla volnoběžku. Dokáže dokonale zlikvidovat každý sval, každou kost v těle.. Nikdy se neuklidní, motor prosí o otáčky jak cikán o podporu a jak je má, ukáže nebe. Do všech zatáček jsem dlouhý, zažívám okamžiky těsně před smrtí při každém brzdění, v těchto okamžicích se přede mne dostávají i rozesmátí pubescenti na pětaosmdesátkách... Možná by se mohla jemněji nastavovat přední vidle, možná by tam mělo být zařízení, které samo ubere plyn, protože v unavených rukou už to mnohdy prostě nejde. Absolutně nevhodná pro začínající či nezkušené hobíky, spíše odradí než potěší. Ale po nějaké té kapce spotřebovaného benzínu při troše rozvahy se na ni dá zvyknout a potom už nic není jak bývalo dříve, každá motorka je slabá a jednoduchá .

Slabinou je snad pouze příliš velká agresivita a z toho pramenící rychlá únava, neodpouští zaváhání, slabou kondičku. Přestože nemám problémy s půjčováním, tuhle raději už moc ne, protože to už v několika případech na trati dopadlo úrazem a jeden byl dostu hustý(málokdo si nechá vysvětlit, že je potřeba pokora, potom čas a teprve poté se dá jezdit). Je to motorka, která i z vyklidněného hobíka udělá na pár minut rozvášněného, nadšeného a zářícího puberťáka. Ale skutečně jen na pár minut, pak je z puberťáka hromádka zmoženého a pohybu neschopného masa a kostí, která se toho fyzického náporu musí deset minut vzpamatovávat.

Pro vyplavení adrenalinu ideální náčiní, na svezení po trati nevhodná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
computer5
computer5 napsal 30.03.15 v 07:38 10b.

NUMIRA1
NUMIRA1 napsal 25.12.13 v 13:59 10b.

Krásná motorka, jasných 10b

BaluJarda
BaluJarda napsal 03.01.09 v 23:31

lisak77
lisak77 napsal 20.05.08 v 14:12

no to je právě to co je na dvoutaktech krásný, dvaapůly jsou už pěkný bestie, kdo se na tomto náčiní naučí, umí jezdit na motorce,škoda jen, že výrobci vyklízejí 2T pole jinak chválím za popis

ferynovak
ferynovak napsal 30.03.08 v 13:19

Kámo,máš moje simfonie,mám taky RM a to je mi o deset víc jak tobě.Je to super svezení a člověk si to za 20 minut dá,ale fakt je en,že je to svině zbrklá a mlaďoši na tom nechtěj jezdit,protože čtyřvál odpustí daleko víc chyb.Je ale pravda že si sem tam půjčím od kámoše 450 Kawu a je to taky fajnový svezení.Ubejvá to jak bejk,jen to chce trochu jinej styl.Možná za pár let dojdem i my k tomu,že to poměníme.Ale zatím,dokud na to máme ruce je to fakt péro.Měj se fajn a dávej bacha ať jsi napodzim vcelku.:- Fery

Více komentářů



TOPlist