renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki RM 250 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pospit
Vloženo 12.5.2017
Aktualizováno 21.7.2019
Zobrazeno 1 519x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


motocross Suzuki RM 250, r.v. 2006, 5 rychlostí a hromada výkonu ...

Více fotografii

Motorka koupena od JP motoservis

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 300: Gas Gas EC 300, KTM EXC 300

První dojmy - První dojmy byly, no kur*a, vždyť nejde ani pořádně přidat. Dal jsem jedna, dva, tři, trochu zatáhl za plyn a hned letěla na záda, tak čtyři a zase, pět a pořád bylo kolo odlehčené...říkám si hmm, to fakt nebude zrovna malé sousto na začátek :-D

Motorku bych doporučil pro - Pro hodně zkušené jezdce nebo magory :-D

Doplňky na motorce - Karbonové klapky, centrál RM-Z 250 09, kryty páček, jinak originál.

Recenze

Pořád ve mě hlodalo a říkal jsem si, že bych vyzkoušel nějaké ostré enduro nebo krosku, ale nechtělo se mi za pár kilo součástek dávat tolik peněz a tak jsem vždy dovezl domů akorát novou silnici. Co čert nechtěl, najednou přišla nabídka za docela slušné peníze a hlavně na Suzuki, která je moje srdeční záležitost. Tak jsem sebral prachy a jel se na ni podívat. No ve výsledku byla v lepším stavu, než jsem z popisu myslel a tak nebylo co řešit. Bohužel nebyla Koupena 10.5.2017. Při koupi nový filtr, řetězovka, děláno přepákování a uložení kyvky. Centrál z RM-Z 250 2009. Čekají mě přední tlumiče, které po první nádrži vychcali a nechat přešít sedlo. A ještě jsem koupil nové gripy, jinak snad bez investic.

Takže nakonec, co jsem ji měsíc dával po chvilkách do kupy, je resumé takovéto:
1) Udělané přední tlumiče (dvoubřité origo gufera a prachovky, nový olej a všechny těsnění, přeleštěné trubky). Helicoilová vložka u smeteného šroubu, co drží kryty tlumičů.
2) Rozebraný komplet výfuk, povařené praskliny, nová vata, šrouby, nýty, lak.
3) Nové gripy, podstavce pod klemy, odvzdušňovací ventilky tlumičů.
4) Nový potah sedla a jeho pěnová výplň + vyroben druhý chybějící držák sedla.
5) Výměna oleje v převodovce, vyčistění vzduchového filtru a jeho následná impregnace. Očista a namazání řetězu.
6) Výměna prasklého krytu zapalování a dodání chybějícího těsnění + navrácení krytu sekundárka.
7) Výměna ložisek a dvoubřitých gufer v zadním kole.
8) Výměna horního uložení zadního tlumiče, včetně těsnících kroužků.

Tak dnes 9.3.2018 motorka prodána pod pořizovací cenou do Znojma. Bohužel jsme zjistili, že se jedná o ročník 2004, ne 2006... Na seznámení s terénem super mašina, ale silnice je silnice. Na tratích jsem se bál a po polích bohužel už není kde moc pořádně jezdit. Navíc se začala projevovat kvalita věcí dělaných před koupí a už jsem nějak neměl náladu se v moto vrtat a cokoliv dál řešit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist