Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Kardan, spotřeba, náklady na provoz, pohodlí.
Slabé stránky
Sedlo řidiče je to nejhorší na kterém jsem kdy seděl. Nikdy jsem sedlo neřešil, tady to má obrovský smysl.
Moje úpravy |
Leo Vince factory, Garmin Zümo660, kugry BEGR, padací rámy Hepco Becker, světla Hella, alarm, nejaký ty "nutnosti" od Touratechu a Grave. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 300 - 350km |
Sport
Použité destičky | BMW |
---|---|
Úpravy motoru | - |
Úpravy podvozku | 80500km - repas tlumičů, namontovány progresivní pružiny Hyperpro |
Úpravy brzd. systému | - |
Použité pneumatiky | ON - Metzeler Tourance OFF - Continental TKC |
Obecné
Moje závady | 59000km - teče gufero kardanu 62000km - nefunkční palivoměr |
---|