informaci je tady dost na ostatnich profilech,jinak proste za ty prachy je to luxusni pojezd a zadna čína,pekne licence honda...harta jsem si koupil 22.3.07...dneska je to mesic a mam nalitano neco pres 1500,mazel uz je naplno zajetej a lita pekne uz i v
Recenze
Zkušenosti: mmj i v terenu se s tim da pekne zablbnout,ale zadna mx trat,jenom tak polnacky,nebo lesni cesty naprosto vpohode,ty silnicni gumy jsou sice znat,zadek lita,kdyz za to zatahnete,ale to je prave ta sranda :D na silnici naopak drzi,jak pribity,naklopit to na stupacku neni pro ne zadnej problem;))
Cesty: nejdal jsem neco pres 200 kilaku v kuse a fakt se to da,kolem tech 90ti je idealni cestovni rychlost a moto ma porad jeste rezervu na predjizdeni atd...hart fakt neni na zadny zavodeni,ale kdyz se za to zatahne tak taky umi vytasit drapky..hlavne ve meste-kdyz potrebujete odpalit od semaforu...maximalka zavisi na hodne faktorech..nejvic jsem z toho vytah 120-něco,(nebezpecne klesani :D)ale to je informace k nicemu,protoze to uz z toho fakt mackate a nesmi foukat vitr...po rovince bez vetru se da tak 110 max,coz bohate staci..
Další info: hart vam fakt rychle padne do ruky a priroste k srdci,uz v zakladu ma krasnej zvuk a ta ovladatelnost je hlavne ve meste neocenitelna,mne si proste ziskal hned,je hodne delanej do sily,takze mestskej typ:),brzdy jsou uchvatny,kdyz clovek jede sam,tak vsechno ubrzdi jednim prstem,zadni brzda by klidne mohla byt jednopistkova..sice ji vubec nepouzivam,ale prijde mi zbytecne ostra... svetla jak uz je u 125 zvykem jsou spis prumer-v noci jedine s dalkovyma... ve meste clovek oceni ze mu cvaka blinkr,kdo na to ma porad myslet,ze :)
Čau hele mám prosbu, kde na rámu je přidělaný štítek ( rok výroby,...) ? dík
Zdravím. obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Před několika lety jsem si pořídil nový motocykl značky Hartford VR125, ale bohužel musím konstatovat, že to nebyl dobrý kup. Nejspíš jako jeden z mála jsem se za velmi krátkou dobu setkal s nesčetnými problémy, které mě provází až do teď. Již od začátku jsem se potýkal s velmi kolísavými otáčkami při volnoběhu (za tepla i za studena - rozdíl) - při volnoběžném chodu (u ohřátého motoru) musím mít otáčky min.1.5 při nižších to chcípá + navíc se mi velmi pomalu snižují otáčky při prudkém ubrání plynu.). Po několikátém nastartováním (u plně nabité baterie) již el.startér nereaguje.(pouze cvaká) - problém je nejspíš v dobíjení (v regulátoru napětí). Při nastartování jsem proměřil dobíjení baterie (dává mi pouze 13.36V=nestíhá dobíjet. Mělo by to být mezi 13.8-14.8V).takže ho sháním. Nevíte kde sehnat nový za slušné peníze (třeba i made in china) . Navíc řeším dilema zda si nepořídit silnější baterii (pův.12V 7Ah ?start.proud - na 12V 8.2Ah 120-150A start.proud ) Pravidelně se mi poslední dobou stává,že rok co rok musím kupovat novou baterii (odejde) = nejspíš to souvisí s tím nedostatečným dobíjením (gelovky jsou dost háklivé na dobíjení- jo a nabíječku přímo na gelovky mám, takže tím, že bych to špatně nabíjel - to si myslím odpadá). Ocenil bych zda by semi neozval někdo s radou co dělat nebo někdo kdo vlastní tento motocykl a je z Liberce nebo blízkého okolí a byl by ochotný pomoci.díky moc
Cau vypada pekne .. za kolik si to koupil???
zvlastni moto...