renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

ČZ 350/472 (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník elvis78
Vloženo 12.12.2024
Aktualizováno 18.1.2025
Zobrazeno 3 002x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Malá a obratná, lehká jako fichtl

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/634: tuctovka
Jawa 350/638: Čezet je málo

První dojmy - je to lehký

Motorku bych doporučil pro - pro milovník

Doplňky na motorce - kit na nádrži

Recenze


Láska na druhý pohled. ČZ 350 742.5 na 6V baterku
tento stroj jsem si vybral protože jich je málo a
chtěl jsem československý motocykl objemu 350 ccm kvůli jeho zvuku při jízdě kochací-který to vyluzuje při rychlosti kolem 60-100 a kvůli dostatečnému výkonu na kochačky. Navíc je to vlastně vývozní artikl, který se snad vyvážel od Maďarska po Polsko, do Ruska a Ukrajiny, nevím jestli šly i do NDR, to by věděli zdejší znalci. Taky jsem ji chtěl protože mi to poradil brácha, který má Čezety dvě a s kámošema jsou ČZ gang, který už najel tisíce kilometrů až k Litvě a tak. A Jaw i když jsou taky krásné, například Konopnice a nebo 634 se mi ještě líbí, Jaw je hodně, tak jsem si nechal poradit tu Čezetu. Je to dovoz před lety do Čech. Má už Český TP, původně byla někde kolem VALMEZu.
4 roky nevrčela. Je kompletní a ještě mám navíc sadu výfuků.
Má to jednu vadu: vytržený jeden drát z bubnu, nevim co s tím budu dělat.
Ráfky jsou hliník, ale klidně koupim repasovaný kola i když asi nebude potřeba.
Nádrž je kitovaná, lakovaná trochu pomeranč. Uvidim co s tim.
Motorku budu příští týden zprovozňovat tak mi držte palce
K motorce jsem dostal druhý výfuky. Vyčištěný.
Motocykl je kompletní, a neponičený, z čehož mám radost. Patinovka.
Pro motocykl jsem s vlekem musel zacouvat do podloubních sklepních prostor ve velmi zajímavém objektu.
a to Důl Stelčoves také Stehelčeves byl černouhelný hlubinný důl v katastrálním území Stehelčeves v kladensko-rakovnické uhelné pánvi. Důl byl vybudován Pražskou železářskou společností (dále PŽS) v letech 1871 až 1875, od roku 1897 byl sladovnou a pak pivovarem, v poslední řadě stáčírna Krušovického pivovaru.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 08.03.25 v 20:55

Dík, říkají že je lepší Ale srovnání nemám, neb džávu třistapadesát nevlastním

StrayCats
StrayCats napsal 08.03.25 v 20:35 10b.

Krasavice... Vždy jsem ji chtěl, bo to byla prostě ČZ, a ty jsou přece lepší jak Jawa... ?

elvis78
elvis78 napsal 21.01.25 v 13:48

Dík

chamir
chamir napsal 21.01.25 v 13:19 9b.

Dobrá volba Taky jsem před pár lety hledal a našel vyvolenou 472.6 r. 89 až v Polsku - už 12 V, Al. kyvka, otáčkoměr, výztuha pod sedlem ... , prostě ta nej. ČZ 350, která z fabriky v jejím konci vyjížděla a jenom na vývoz.

elvis78
elvis78 napsal 12.01.25 v 05:03

díky.

Více komentářů



TOPlist