Exportni typ.Shanel jsem ji 6 let.Je trochu upravena-plovouci kotoucovka,sedlo,svetlo,vyfuky,palubka,blinkry,aj..
Recenze
Zkušenosti: Do elektriky jsem nemusel-zaplatpanpuh-hrabat.Jediny problemek byl,ze se mi na dovce uklepal vepredu origo plech.drzak vyfuku.Vyrobil jsem s kamosem novy-oba ze silnejsiho plechu.Druhy,ale -komicky-problem byl praskla zarovka blinkru :) Vymeneno za 2 min.Jinak nikdy zadnej problemek :)))
Cesty: Cestovani na dovolenou Praha-J.Morava,nebo Melnik,po okoli Prahy,nebo jenom sprinty Prahou.Srazy nee.
Cestopis: Kdysi-v 80´letech byla jizda po nasich dalnicich pohodicka,lahudka.Ale v dnesni dobe je to docela nebezpecny.Kdyz jedete dlouhou streku-tak 250-300km,tak je cest.rychlost kolem 100km/h aby to ten motor ve zdravi prezil,-a to se na vas tlacej i kamiony..No,docela o hubu.Jinak na kratky trate jsem z ty my dostal 150km/h tachometrovych.A na rozjezd me nedostala zadna 350Jawa,nebo 250MZeta.Ten motor se strasne rad tocil,no-byl fakt libustka.
Další info: Vykonove me nikdy nezklamala.Pri velmi presnem serizeni odtrhu a predstihu mela tendenci se zvedat i na dvojku.Na jednicku nebyl nikdy problem.Vzhledem k hlinikove kyvce obd.prurezu se nevlnila ani pri rychlem prujezdu zatacek.Vyborne brzdici kotoucovka se mi uz xxkrat ..vyplatila.Motor J-632 s 12V elektrikou.Asi posledni kus tohoto typu v CR..?V srpnu jsem ji prodal :( Doopravdy skvela masina
Neměl jsi prodávat
Ale v naší bajkerské rodině TAKY NIKDY nebylo peněz nazbyt a když přišla další "zamilovanost",předešlá máša prvně musela do světa,
aby byly finance na další/jinou ...
mojito::: - sice málo, ale ještě se sehnat dají, zrovna dneska jsem při brouzdrání inzercema našel 2 ve skvělym stavu. Jedno vím jistě. Já tu svou nikdy neprodám. Lepší než Jawa, z předrevolučních snad největší raritka. A když bude problém s dílama, zajedu do polska nebo ruska
hmm,taky si ted rvu vlasy.Takhle hezkou Čízu 350ku uz nikde nesezenu [
]
velmi pekna
skoda ze si ju predal