Přestavba ČZ 350/472.5 na Rolanda. Roland 180 se mi líbí, ale chtělo to větší motor.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Klasická ČZ o které není třeba moc psát. Ale musím vypsat tři řádky Tak je mám tedy vypsaný.
Recenze
Po své první stavbě ze 472.4 na Triala jsem se rozhodl si postavit i Rolanda.
Jelikož originálního 180 Rolanda mám, tak jsem měl posbírané nějaké díly navíc do zásoby.
Nebylo potřeba dělat moc velkých zásahů na rámu. Stačilo ohnout zadní trubky směrem nahoru, převařit držák klaksonu, uřezat pár drobností, vyrobit spodní držák nádrže, navařit držák bočního stojanu a držáky zadních tlumičů.
Daleko horši bylo vyrábět veškeré Rolandovské speciality. Nosič, redukce na přední vidlici, mraky drobných držáků kapot a hlavně vedení řetězu přes kyvku plus spodní vedení. Bylo potřeba vyrobit kolena výfuků na míru.
Nejsložitější bylo upravit boční kryt pod sedlem. 180 Roland má totiž jen jeden výfuk a Roland 350 bude mít dva. Nejprve jsem měl v plánu díl co kryje výfuk nechat oskenovat, udělat zrcadlový model a vyrobit formu na výrobu. Ale nakonec jsem se rozhodl upravit původní díl.
Ke spokojenosti mi chybí už jen odborně potáhnout sedlo. Já to nalepil na rychlo na testovací ježdění.
Jsem s motorkou spokojený. Jezdí se mi na ní lépe než na 472.
Přední 21 kolo mám legálně zapsané v TP.
Obdivuji a držím palce. Také si představuji československé motorky s mnoha vylepšeními. Jen to nedokážu uvést ve skutek.
Ondrero. Ahoj chlape!
Po dlhom čase si predstavil svoje projekty.
Normálne som rád, že po dlhom čase sa niekto ozval zo starého Simsonviglu.cz
Dúfam, že sa ti v živote darí a že si pomaličky darí plniť sny z dôb mladosti.
K tomu projektu Roland 180.
Na jednej strane je mi ľúto, že ničiš, v našich končinách malo vidiaci stroj z MotoYuropa Senica.
No na druhej strane sa teším, čo sa ti podarí postaviť.
Jako fanoušek a majitel několika zetek tleskám!
Krásná práce.
Prosím o info, když si dával jednadvacítku dopředu, tak tam máš tu Přední vidlici nějak prodlouženou?díky