Plně vybavená motorka s cestovním duší, která mě hned zaujala svým designem a né moc obvyklou barvou.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Vzhledem k tomu, že měřím cca. 181cm, tak mi tento stroj sednul svojí velikostí a pohodlnou pozicí posezu. Motorka mě ve své kategorii zaujala svým designem a hlavním kritériem bylo též vybavení pro cestování. Při prvním svezení mi výkon přijde dostačující a pozitivním je též nižší spotřeba paliva. Zatím jsem toho moc nenajel, spíš se věnuji servisu po předchozím majiteli, ale později určitě doplním více dojmů.
Doplňky na motorce - Originální boční kufry, hlavní kufr GIVI V47, originální přídavná světla, držák navigace tomtom, ochranné padáky, ukazatel rychlosti.
Recenze
V minulosti jsem vlastnil stroje Kymco Zing 125, Yamaha XV 535 Virago, Kawasaki VN800 Classic, Honda VFR 800 VTEC, Aprilia RST 1000 Futura...a po desetileté odmlce (absence garáže, založení rodiny, zařízení bydlení) jsem začal uvažovat jaký stroj pořídit. V hlavě jsem měl kritéria víc vzpřímený posez, né moc vysoká váha stroje, spotřeba kolem 5 litrů, pokud možno již s kufry a v neposlední řadě moderní design. Mezi stroji, které jsem porovnával či měl v hlavě byly V-Strom 650, Versys 650, VFR 800 Crossrunner. Jeden den jsem měl jet omrknout VFR 800 Crossrunner, ale majitel si prodej den před prohlídkou rozmyslel. V-Strom jsem měl možnost i projet, ale tam mě moc neuchvátil design. Pak se objevil žlutý Versys a já věděl, že se na tu motorku musím jet přes 1/2 republiky podívat. Při prohlídce se mi stroj líbil a po důkladnější kontrole stavu stroje, projetí motorky po okolí a zvážení věcí, které je potřeba na motorce ještě dořešit, tak jsem se přesto rozhodl, že stroj vezmu a následně si nechal stroj přivézt prodejcem.
Vzhledem k tomu, že renovuji garáž včetně podlahy, tak zatím žádné dojmy z jízdy nemám a místo toho jsem se pustil na zahradě do servisu. První servis proběhl výměnou svíček, vzduchového filtru, olejového filtru, oleje, chladící kapaliny a brzdové kapaliny. Dále jsem se pustil do důkladného očištění řetězové sady, která to fakt potřebovala, hlavně kolem malého kolečka. Dále jsem přidělal tzv. "zobák" na přední masku. Mám v plánu udělat detailnější kosmetiku stroje a nechat stříknou plastové kryty na kufrech.
Další dojmy si nechám na příště...
Dobrá volba, ale nesedej na litra ať ti to jezdí
V té žlutočerné je to pecka a na Versys opravdu neobvyklá barva. Tak a´t ti dělá jen samou radost
Ten zoban tam sedí
Krasavice, at' dělá radost.