Cafe ala anglie? Kvalita Triumph, krásné detaily.
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Classic: Triumph je víc cafe.
Husqvarna Svartpilen 401: Jel jsem a je slabá, musí se točit, nepohodlná, malá.
První dojmy - Chtěl jsem cafe...a mám cafe. Super motor Slabé brzdy Pohodlí a vítr ve vousech Žádný,ale fakt žádný, úložný prostor.
Motorku bych doporučil pro - Menší pohodáři, morkářky.
Doplňky na motorce - Zrcátka v koncích řidítek
Decat (super zvuk)
Průměrná spotřeba - 5.12 l/100km
Recenze
Je to klasika=příjemný posez, fouká, boží projev motoru "vocpodu", houpe se... Pocity z nenucené a pohodové jízdy s rezervou pro předjíždění. Ale jen do 120, pak už docela ztrácí (40kW!). Nemá otačkoměr, ale do omezovače (který je celkem jemný) nemá smysl ji honit. Jak táhne hlavně dole, tak to při přeřazení z 1 na 2 vždycky trochu "kopne"?. V náklonu je jistej ve stopě, ale trochu se houpe - podvozek + vyšší gumy.
Brzdy potřebují vyměnit za Brembo - dělá se kit za čtyřpístek + větší kotouč (už jsem objednal). ABS se projevuje příjemně (hlavně na zadku).
Do zatáček pěkně měkce, nelíbí se mu pila. V originále to chce používat i zadní brzdu.
Proti Speed Triplu 2013 je to jinej svět. Speed už svou jistotou a polohou jezdce sváděl k tomu jet pilu... a často jsem ho dostal do omezovače. Tady se jede kochačka. Obec za 3, do stovky za 4 a pětka je nad stovku. Podtáčení zvládá, ale nelíbí se mu.
Prostorné pohodlné sedlo. Při mé výšce 189 si je nechám přešít a trochu zvednout. Docela nízko stupačky - při řazení v rozjezdu z křižovatky občas škrtnu botou.
Debilní údržba řetězu - není tam moc místo. I matné díly chtějí lepší čistič,co nenechává mapy po umytí.
Jinak působí motorka jako jednoduchá - všechna elektronika je šikovně skrytá. A nemá opravdu ŽÁDNÝ úložný prostor. Sice je pod sedlem USB, ale to tak vytáhnout na řidítka.
Přesně typ motorky, která se mi líbí. Mám TFC Bobra a super svezení. Přeji jen super km. Výborná volba.