PROFIL MOTORKY

Triumph Street Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Czapus
Vloženo 27.10.2018
Aktualizováno 27.10.2018
Zobrazeno 1507x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Anglický gentleman, na projížďku i delší cestu. Pohodlný, klasický motocykl s dostatkem výkonu, krásným zvukem i bez laďáku.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900RS: Cena

První dojmy - První dojmy byly smíšené, ale to hlavně proto, že to je moje první motorka, neměl jsem zkušenost a naopak jsem byl hodně opatrný. Zdála se mi trochu tuhá v zatáčkách. Nicméně po rozježdění (od května do listopadu 2018 jsem najel 4500km) jsem si rychle zvyknul. Na mojí výšku 185cm by se hodilo možná trochu vyšší sedlo. Taky tovární pneu vyměním za lepší s větší přilnavostí. Jinak úplná spokojenost. Pohodlný posez,

Motorku bych doporučil pro - 40 +, milovníky klasiky, co se chtějí pohodově svézt a občas trochu zablbnout, ale nezabít. Vhodná i pro začátečníky (to je můj případ :-)) - opravdu jen vřele doporučuji!!!

Doplňky na motorce - Padáky, nosiče s brašnami - pecka! přední kouřový štít malinko to pomůže reflexní proužky na ráfcích

Recenze

Chtěl jsem motorku pro pohodové svezení, jakožto nezkušený, a že se pak uvidí. Volba byla jasná po veletrhu v Brně, kde jsem obešel všechny výrobce a zhodnotil nabídku. Nakonec jsem koupil roční stroj po prvním majiteli s 3500km. Krásný, klasický naháč s dostatkem výkonu za rozumnou cenu. Počáteční rozpaky vyplývající z nezkušenosti ase rychle rozplynuly a obrátily v naprostou spokojenost s mojí volbou. Zatím to vypadá, že si ji nechám Motorka pro "nezávodníky" nicméně dá se na ní poblbnout i tak. Motor krásně jede od nízkých otáček, výkon je dostatečný k pasivní bezpečnosti (rychlé předjetí). Podvozek odpovídá předpokladu na pohodové svezení, přední tlumiče jsou trochu měkké bez možnosti nastavení. Reálná spotřeba kolem 4l/100km. krásný zvuk. na vysoké rychlosti to není, od cca 160 km se je nestabilní, vlní se. Do 100 - 120 naprostá pohoda. i jízda ve dvou není katastrofa, nicméně určitě né na delší cesty.
Je to motorka na okrsky, žáden polykač dálníčních km, na výlety po okolí. Nicméně absolvoval jsem i delší jízdu a bylo to až překvapivě pohodlné bez bolesti rukou, zad nebo krku. Byl jsem opravdu velmi mile překvapen.
Má nádherný zvuk, není třeba laďák, opravdu pecka.

Je opravdu krásná, neokouká se! Je nedčasová. Občas potěší i dotaz a zájem kolemjdoucích...

Pro mně osobně, a to doslova = trefa do černého

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Czapus
Czapus napsal 20.12.18 v 21:22

Díky za komentáře. Chodím pravidelně oprašovat stroj do garáže a tak trochu doufám, že to globální oteplování příjde dříve než nám slibujou... Natáhne se nám všem sezóna! Už se nemůžu dočkat jara...

Gumiidek
Gumiidek napsal 01.11.18 v 12:07 10b.

Az si na ni zvyknes uvidis, ze zvladnete vsecko... Letos jsem na ni jel do Francie a zpet a bez problemu. Tam jsem jel po okreskach a cestu domu po Italii jsem prokladal dalnici v nudnych usecich. Dal jsem na ni 860km na zatah (po okreskach cestou domu z Lago di Garda pres Dolomity a poslednich asi 150 teda po dalnici) a v pohode a asi 3x jsem ji mel na okruhu. Strasne me bavi a kdyz se s ni naucis pracovat moc lidi ti neujede spis naopak. Mam ji taky jako 1. masinu (po 10 letech pauzy a predtim Jawa 250) a kupoval jsem ji s tim, ze si ji necham. Jen ta dostupnost dilu je trochu problem... Za me super vyber.

technick
technick napsal 31.10.18 v 22:12 10b.

Je to pecka, já měl Scramblera předchozí generace a tohle je zas o kousek lepší, měl jsem možnost se svézt.

Přeji hodně radosti a bez nehod. Závady to mít nebude, já Scramlera prodával při 55000km najeto a nikdy žádný problém

Více komentářů



TOPlist