renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 600 Bandit (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bumble-bee
Vloženo 7.12.2023
Aktualizováno 23.12.2023
Zobrazeno 1 511x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pokud má kvalitní a fungující podvozek a pořádnou údržbu, tak je nesmírně zábavná a navíc na ní není problém jet delší trasy. Ale musel jsem to teprve zjistit.

Více fotografii

Motorka koupena od mischood (Třebíč)

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Bandit mi byl sympatičtější

První dojmy - Po jízdách v autoškole na MT-07 mi jako člověku, který na motorce nikdy neseděl, připadala jako opravdu dospělej bike.

Motorku bych doporučil pro - Hodně odpustí, takže od začátečníka, který to má v hlavě srovnané, po zkušenějšího jezdce.

Doplňky na motorce - Laďák Scorpion, padáky, gelové sedlo, LED blinkry, progresivní pružiny a zadní tlumič od YSS, USB nabíječka, kufr SHAD SH-48, širší řídítka, závažíčka, tankpad, leštěné límce kol s polepy, teploměr oleje, ukazatel zaŕazené rychlosti gipro

Recenze

Řidičák na moto jsem jako nepraktikující motorkář dlouho odkládal, až konečně nazrála doba a samozřejmě jsem musel pořídit něco, na čem by se dalo jezdit. Chtěl jsem naháče a Bandit se mi i po těch letech líbí a usnadnil mi vstup do jedné stopy.

Motorka kupovaná v srpnu 2000, po třech majitelích v ČR, původem z F. Najeto 44.000 km podle tachometru. O ježdění jsem neměl páru a o technice taky ne, takže jsem vůbec nedokázal posoudit kvalitu kupované motorky. Myslel jsem, že si koupím mašinu na naučení za relativně málo peněz, kterou následně prodám nebo mě nebude moc finančně bolet, kdybych s ní někde lehnul.

První oťukávání bylo takové, že jsem byl úplně mimo z rychlosti. Jako asi každej, kdo má čerstvé papíry. Do konce sezóny jsem najel asi 2000 km a zvykal si. Motorka mi připadala ovladatelná a bytelná. Široká nádrž, uvolněný posez a celá konstrukce dává pocit dospělého stroje o třídu výš. MT-07 z autoškoly mi proti Banditovi přišla jako hračka - plast versus poctivý železo. Na konci následující sezóny, kdy jsem si bláhově myslel, že už něco “umím”, jsem se nechal vyhecovat a vyrazil s kámošema na trip do Jeseníků a teprve začal zjišťovat nedostatky, které jsem do té doby vůbec nevnímal.

Takže došlo na servis. Z těch zásadních věcí Bandit dostal YSS zadní tlumič, progresivní přední pružiny od stejné značky a s novými pneu jsem s kámošema následující sezónu vyrazil do Alp, kde jsem konečně zjistil, jak se s ním dá/má jezdit. S novým nastavením podvozku se Bandit najednou celý zpevnil a překlápět byla najednou strašná radost. Najednou byl nesmírně hravej, poslušnej a jel kam jsem ho poslal. Nová motorka. Jistota na podvozku a obklopení “litry” mě taky přivedlo konečně k tomu, že pokud jsem chtěl držet tempo s ostatními, tak jsem musel držet otáčky tam, kde je krouťák. Takže výš a pak je tenhle pro spolehlivost vyzdvihovaný čtyřválec super. Spotřeba se samozřejmě se získanou jistotou taky zvedla. Z původních 4,5 - 5l v režimu “zajíc” asi o litr. Když se mu zatopí, jede mezi 6,5-7 litry. Super je větší nádrže, kdy se dá jet přes 200 km v kuse.

Dobrou zkušenost mám s pneu Bridgestone Battlax BT-023. Na první sadě jsem měl 11.000 km a ještě by něco snesla. Současná má za sebou 8.000 a vypadá to, že jsem tak v půlce, a to už dostávaly občas čočku. Za mě pro tuhle mašinu super volba pro poměr cena/výkon.

Kapota by samozřejmě byla na cestování lepší, ale v pohodě jsem na Banditovi zvládnul i delší přejezdy +/- 1000 km. Uvolněná pozice a gelové sedlo jsou super.

Za mě je Bandit, pokud je v cajku, super mašina. Pokud jede člověk s lidma, co mají silnější mašiny, nedostane to úplně zadarmo a musí předvídat a řadit.

Začínám pokutovat po litru, ale pořád se mi ho po těch víc jak 20tis. km nechce dávat z ruky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 23.12.23 v 23:25 10b.

Hezký mazel.

bumble-bee
bumble-bee napsal 11.12.23 v 15:31

@MenthMan - jak píšeš.:o)

MethMan
MethMan napsal 11.12.23 v 13:36 10b.

Podvozek - souhlas - to je ono. Bandita sice nemám, mám CBF600, což je mentálně stejná motorka - rozpočtová, lenivější, s příliš měkkými předními pružinami a se slabým výkonem tlumičů. Zvolil jsem do předků o víc než třetinu silnější lineární péra a přidal PD-ventily od YSS. Zadní tlumič vyměnil za nastavitelný M-Shock. Průměrná rychlost vzrostla, spotřeba pochopitelně taky. Jistota řízení pocitově mnohem vyšší.
Nechápu, že to u 20ti letých mašin není standard. Nestojí to moc a pak jim vlastně nic nechybí.

Více komentářů



TOPlist