renocar_duben



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 650GT (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hommer82
Vloženo 12.7.2023
Aktualizováno 12.7.2023
Zobrazeno 2 169x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čínský mr. Jekyll a mr. Hyde šmrncnutý rakouskou KTM.

Motorka koupena od FIRMA:Journeyman CZ (Všechromy)

Výška jezdce: 168 cm

První dojmy - Když jsem Cfko viděl poprvé na prodejně, přišlo mi malinké. Ale zdání klame, je to opravdu dospělá motorka a je to znát na váze, která je něco přes 220 kg. První start a srandovní zvuk dvouválcového motůrku mi vykouzlil úsměv ve tváři, po pár metrech jízdy jsem věděl, že si budeme rozumnět, že to je přesně to co potřebuji.

Motorku bych doporučil pro - Určitě bych GTčko doporučil všem prckům, sedlo je nízko a i opravdu prcek pohodlně dosáhne na zem. Dál bych Gtčko doporučil všem, kteří chtějí cestovat a nutně nepotřebují cenduro.

Doplňky na motorce - nosič na top case + top case, mazání řetězu cobra

Recenze

Zátím máme s CFkem najeto společně něco málo přes 3 tis km. Před ním jsem jezdil 5 let na velkém Banditovi, takže můžu trošku srovnávat a srovnání se hned na začátek neubráním.
Rozdíl je obrovký. Těch 20 let věku je strašně znát. Bandit je skvělá old school motorka, která se musí řídit a člověk se při tom celkem nadře pokud chce jet svižně a jízdu si užít,ale odměnou je super zážitek a obrovská radost z jízdy. Motor, kterému snad nikdy za žádných okolností nechybí a nedochází síla vás s obrovskou chutí doslova teleportuje do cíle vaší cesty.
Oproti tomu na GTčku se všechno děje tak nějak skoro samo, v pohodě a v klídečku plujete krajinou na perfektním ale tvdrším podvozku s brzdami, které opravdu brzdí. Sedíte téměř jak v křesle a nic vás nesvádí k rychlejší jízdě. Ale né že by to GT neumělo. Stačí podřadit, motor vytočit nad 5 tis a najednou se ta šestpade nadechne, změní zvuk a jede a ono se jí to celkem líbí a ráda se nechá vytočit v pohodě až k 9 tis.
Jak už jsem psal, podvozek je tvrdší, předek se nedá štelovat, ale asi to ani není třeba. Zadek mám nastavený od výrobce a vyhovuje mi to tak. Na pěkných silnicích je to paráda, na horších českých cestách je to občas trochu nepohodlné, ale motorka je jistá a nikam neodskáče. Brzdy jsou super, úplně v pohodě stačí i na jízdu v plné polní a ani v Alpách a při ostré jízdě neměly tendence vadnout, ABS mi párkát hráblo do zadní brzdy, když se při hulvátském brždění zadek hodně odlehčil - poprvé jsem myslel, že se něco rozbilo, z Bandita na ABS nejsem zvyklý. Na předku se mi nepovedlo brzdit tak, že by mi do toho ABS muselo sáhnout. Motor by k podvozku a bzdám mohl mít klidně dvakrát takový výkon, ale pokud se s charakterem motoru smíříte a nejste vyloženě závodníci, bude stačit. Jen to chce řadit a držet ho v optimálních otáčkách. Řekl bych, že pocitově má víc než výrobcem udávaných 41,5 kw. Na 100 km mu úplně v pohodě stačí 4-5 litů benzínu.
Dohromady je to vše pěkně sladěný a dobře fungující celek. Za svoje peníze dostanete hned dvě motorky, jednu sportovní na zábavu a vyvětrání hlavy kolem komína a druhou cestovní na delší výlety klidně i po Evropě.
Takže předsudky stranou a klidně si toho Číňana pořiďte, stydět se za něj rozhodně nebudete.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
callowsick
callowsick napsal 19.07.23 v 21:09 10b.

Moc pěkná

Vladounreal
Vladounreal napsal 19.07.23 v 11:34 10b.

dobře si to vystih, tak hodně radosti s ní

r13
r13 napsal 17.07.23 v 14:04 10b.

robfor
robfor napsal 17.07.23 v 08:32

robfor
robfor napsal 17.07.23 v 08:27 10b.

Více komentářů



TOPlist