CFMOTO 650GT (2020)

Vlastník Anry
Vloženo 14.7.2022
Aktualizováno 14.7.2022

Zasloužilý všeumělec:) Nevim, jak to říct jinak, než slovy klasiky, ale ta čínská holka... (asi teda holka:) zvládá prostě všechno, za malý peníz. Cesty do práce, dovolenou, těžce naložená a ve 2, i alpský zatáčky pro radost.

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov)

KTM Duke 390: Nejlepší na zábavu. Ale víceméně ,,jen\" to.

První dojmy - Hned jde do ruky.

Doplňky na motorce -

Potřeboval jsem motorku, který můžu naložit, rychlost si zasloužit, užít si občas zatáčky, ale ve víceméně legálních rychlostech. Nebude mě poňoukat jeď , jed dávej a já budu dávat... Už se mi nechce někde nechat rozplesknout tetou, ke který se odněkud vyřítím ve dvoustovce. A ona se dívá do leva jen jednou:) A bude to můj problém. Taky jsem chtěl mít se kam, resp. za co schovat, když je cesta delší, nebo jedu do práce, a počasí proti. Prodával jsem zrovna na Slunci u Kolína BMW K 1200 S, která byla skvělá, ale chtěla jezdit děsně rychle, pomalu se jí nechtělo, řadit bylo prakticky zbytečný a byla dlouhá jak týden před výplatou, do zatáček se tak musela dost lámat. Je to prostě dálniční střela. I po těch letech. No a tam stála tahle číňanka... Dost dlouhý úvod uznávám:) Ale dál už budu kratší. Musel jsem ego chvílí přemlouvat ( přeci je to ,, jen" čína), ale projel jsem se, podíval se na fajn zpracování. Cenu okolo 150 i s bočními kufry a 5 letou záruku, líbil se mi design od Kisky rady od KTM a bylo to.
Mám najeto 9000 km, mám ji dva roky a ani jednou jsem na okamžik nezalitoval. Funguje skvěle a jak říkal prodejce, když tě baví, tak neřešíš odkud přišla. Je to tak. Měl pravdu ten pán.
- Efekt machroviny (uznávám, že u motorky je důležitý, i pro mě byl) = víceméně 0, ale po různých prémiových značkách, je mi tohle už jedno. Je to polokapota podobná ostatním, ostatně jako každá jiná základní japonka, nebo evropská ,,rozpočtovka" téhle třídy. Bez urážky:) Většina smrtelníků mezi nimi stejně ani nepozná rozdíl.
- Všechno ji jde hezky, jen to cestování, naloženej na daleko, ve dvou a s kufry, už je dost na limitu. Ale dá se.
- 46 kw není na žádný vyskakování, rychlost si musíš zasloužit . A to mě baví.
- Přepínání režimu na displayi (který je skvěle čitelný) mezi touring a sport, je jen na efekt, alespoň já jsem nezaznamenal žádný rozdíl.
-Brzdy skvělé
- Ceny v servisu mírné, díly jsou, a poruchy žádné.

Jirrri
Jirrri napsal 11.04.23 v 20:21 10b.

Moc pěkná

Wigmaker
Wigmaker napsal 19.07.22 v 19:59 9b.

Skvělý, že jsi se rozhodl jít proti mainstreamu a šel jsi do Číny. Držím palce a taky mě zajímá, jak to bude s vydrží motorky po 10ti letech
Koukám na ni už rok a říkal jsem si, že bych jí taky zkusil a projel na ni Turecko a pod. Měl jsem spoustu značkových motorek a polovinu jsem jich prodal pro jejich nespolehlivost. Nová KTM990 Adventure- přední ráfek jsem ohnul v Písku v poušti, přední brzda po cca 10 km sjezdu přestala brzdit, mezi 2-3 chcípal motor,atd... 2lete Moto Guzzi Stelvio-přestala řadit, po 5000 výměna gufer ve vidlich, ložiska v kolech, atd. Nová YAMAHA FZ8-neslo podřazovat... Je pravda, ze jak tady někdo píše, nejspolehlivější motorky jsou ty staré. Mám 23 let Virago 1100 a neměl jsem s ní jediný problém. To samé BMW Xcountry staré 10 let. Pořád jelo a jelo. Ale nové motorky ať japonské, nebo evropské jsou buď z čínských komponentů, a nebo se tam rovnou vyrábí. Koupíš si to samé, co máš ty, ale za trochu jiný peníz . Takže si jí užij a hodně šťastných km bez nehod.

Signum68
Signum68 napsal 19.07.22 v 11:31

Hycomat:Az budeme srovnavat motorky z roku 1999 budou mit tve argumenty nejakou vahu.

valentinow123
valentinow123 napsal 19.07.22 v 10:08 10b.

Anry
Anry napsal 17.07.22 v 23:14

Gratuluju. Skvělá práce. S tou vydrží. Tebe i motorky. Nemyslím to ironicky.Doopravdy smékám.
Za cca 18 let jsem měl 5 motorek takže cca 3,5 roku kus. Moc nadějně to nevypadá :) Ale uvidíme. Láká mě to zjistit. Víš co? Sejdeme se tu za 23 let a dám vědět :):)