renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV4 Factory (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pycha
Vloženo 24.5.2023
Aktualizováno 20.9.2023
Zobrazeno 2 500x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Závodní stroj schválený pro běžný provoz.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Měl jsem už 3 Tuona po sobě, tak jsem si říkal, že trochu výkonu navíc mě nemůže překvapit :) Ale opak byl pravdou, je to divočina :D. Nejvíc mě asi překvapilo, že motorka potřebuje rychlost, aby fungovala.

Motorku bych doporučil pro - tady bych řekl jen pro zkušené co vědí co chtějí

Doplňky na motorce - Original Aprilia Akrapovič s original race mapou, reverzní řazení, evotech držák spz a držák vyfuku, evotech padáky do os, rg padací protektory rámu, rg chrániče chladičů, ochraná folie

Recenze

Vlastně jsem RSV ani nechtěl, ale přišla hodně zajímavá nabídka od prodejce, tak jsem se na staré kolena rozhoupal poprvé vyzkoušet superbike :)
V roce 2021 jsem si ji půjčoval a říkal, že tuhle šílenost nikdy nechci a nepotřebuji. SB jsou na silnici pouze pro pózery :D.
Ale co čert nechtěl v 2023 přišla nabídka skladovku co se neodmítá a bylo rozhodnuto.
První dojmy byli dost rozpačité a trochu jsem toho i litoval. Tuono je pro běžný provoz zábavnější a použitelnější i když je technicky RSV po všech stránkách lepší. Bohužel mě RSV nutí jezdit všude rychleji než dřív, protože čím rychleji jede tím lepe funguje. Jako první jsem se musel naučit řadit všude o kvalt níže. Převody jsou delší a použitelné otáčky výše. Druhá věc byla, pochopení jak s motorkou pracovat a zatáčet. Před zatáčku to chce dostat váhu víc na předek, aby poslouchala. Při vyšší rychlosti tomu pomáhají křidélka a překvapilo mě že jsou opravdu znát.
S motorkou už jsem se tak nějak skamarádil, ale opravdu nevím jestli bych si ještě někdy koupil superbike pro běžný provoz. Uvidíme časem.
Na okruhu jsem ji zkoušel zatím jen jednou v Mostě a byl z toho jen o 1s rychlejší čas než na Tuonu 1:44, což moc neodpovídá +50PS :D. Ale musím se s tím naučit fungovat. Toho výkonu je tam opravdu hodně a k zatáčce se blížím vyšší rychlostí než na tuonu, takže brzdný body jinde a vůbec všechno je jinak.
Překvapil mě znatelný rozdíl mezi brzdami M50 a na RSV Brembo stylema. Fungují opravdu lépe a mají i větší odolnost na okruhu.
Největší zklamání oproti tuonu je absence palivoměru. Model 2021 ho konečně měl ale RSV je prej sportovní motorka a ta ho nepotřebuje :D
Další shit jsou zrcátka. Obrovský uši co v nich není nic vidět a klepou se jak ratlík.
S motorkou se dá jezdit i obyčejně v provozu, když má člověk mozek, ale je to zbytečný a není to na to dělaný. Motor funguje i ve středním pásmu a nástup výkonu není nijak překvapivý ale plynulý. Navíc elektronika umí pohlídat i začátečníka ale kupovat si to kvůli tomu, že se mě líbí sportovní motorky a jezdit s tím na Karlštejn je naprostá blbost.

S motorkou jsem ve směs spokojený vše funguje jak má a k čemu je to určený.
Ale každému bych pro běžný ježdění a 1-2 za rok na okruh, bych doporučil 100% Tuono

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 10.06.23 v 23:30 10b.

Nádherná! Co se podělalo, že je trošku pocuchaná?

Kasinak
Kasinak napsal 29.05.23 v 08:27 10b.

sorbon81
sorbon81 napsal 28.05.23 v 21:13 10b.

Krásná motorka

SPIJKER
SPIJKER napsal 28.05.23 v 08:25 10b.

Parada a uz i hezky casy

Dusanekrsv4
Dusanekrsv4 napsal 27.05.23 v 13:08 10b.

Tak ono Rsv4 má dlouhý převod.Doporučuju dát o zub menší přední kolečko.

Více komentářů



TOPlist