CFMOTO 700CL-X Adventure (2023)

Vlastník alfa33ti
Vloženo 16.4.2023
Aktualizováno 16.4.2023

Motorka koupená pro manželku. Pohodlná a příjemná i na delší cesty do zahraničí.

Motorka koupena od FIRMA:Lukáš Burda DIRTBIKES (Opava-Předm - Je tam paní, kterou evidentně práce netěší a určitě stála majitele pár stovek tisíc obratu. Měli jsme vybráno, tak jsem se neotočili a nešli ke konkurenci.

Triumph Tiger Sport 660: výška sedla - manželka stála úplně na špičkách.
Ducati Scrambler 1100: ojetá, 3 roky stará, vyhrála nová motorka.

První dojmy - Vzhledem k tomu, že nás přestalo bavit lítat pořád po stejných cestách kolem komína jsme hledali jsme něco, na čem by se manželka mohla pustit dál a to i do zahraničí. Vyhrál vzpřímený posed, design, celkem slušné recenze na netu.

Motorku bych doporučil pro - Nenáročnějším uživatelům, ženám i začátečníkům.

Doplňky na motorce - Pouze boční brašny.

Motorku teprve zajíždíme, ale první poznatky už jsou. Vybírali jsme motorku pro manželku a to takovou, která ji bude dělat radost, bude se ji líbit a hlavně ji umožní zvládnout delší letní cesty do Rumunska, Itálie apod. Loni na podzim nám padl do oka Triumph Tiger Sport 660, na kterém jsme viděli v reklamách jezdit ženy a tak jsme se vydali na čumendu do blízkých Katovic v Polsku. Tam nás ale čekalo zklamání. Výška sedla spolu s celkem velkou šířkou způsobily, že manželka stála úplně na špičkách. Tak tedy znovu otevřít pivko a studijum na netu, nekonečné rozhovory, co vybrat. No a na konci roku 2022 se začalo mluvit o verzi Adventure, která se nám hned zalíbila. Pěkný moderní styl, trochu retro, drátěná kola, slušné vybavení, slušná cena a pár recenzí rozhodly.
A teď tedy k těm poznatkům z prvních jízd. Velké plus je vzpřímený a velice pohodlný posed (manželka 163 a já malý velký muž 173cm). Když jsem potom přesedlal zpět na moji Urban GS, tak jsem si připadal jak vosa na bonbónu. A to jsem si říkal, že je celkem pohodlná. Manželka dosáhne celkem pohodlně na zem, ale ne celými chodidly.
Motor je prostě řadový dvouvál s obsahem 693 ccm. Nečekal jsme od něj mnoho a nepodlehl Sršňovu testovacímu píárku, kde by jeden nabyl dojmu, že je v podstatě zbytečné něco lepšího. Je to prostě pohodovka a když pořádně zatáhnete za plyn tak to celkem slušně jede, ale opravdu 5 000 otáček a výš. Všiml jsem si, že když se jede přes 100, jsou cítit ve stupačkách vibrace. Nic hrozného, ale uvidíme, co to bude dělat s tělem na dlouhých cestách.
Podvozek jsem otestoval zatím na okeskách, kde je to samozřejmě OK. Zajel jsem i pár alkoholek mezi vesnicemi s fakt špatným povrchem a tam musím pochválit. Celkem slušně to požehlí špatné cesty. Přední Kayba vidle jsou fakt plus. Zadek taky zdatně sekundoval.
A teď k brzdám, které jsou od nějakého španělského výrobce J. Juan. Ty jsem si pro sebe přejmenoval na lulan, protože se za ně musí víc tahat. Upřímně si myslím, že vidle nemusely být plně nastavitelné, osobně téměř neznám nikoho, kdo by se v tom hrabal. Mohli zde ušetřit a dát lepší brzdu dopředu. Zadní je jen do počtu.
Větší cestování jsme zatím neabsolvovali, ale myslím, že to půjde.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 28.12.23 v 21:09 10b.

První foto připomíná můj posez na Vulkánu. Tak ať vám to dobře jezdí.

Beny87
Beny87 napsal 08.06.23 v 12:14 9b.

Já naní taky koukám, ale co mě zaráží je to, že nejsou vůbec recenze. Až na tu od Sršně, která vypadá jak zaplacená reklama.

Reno108
Reno108 napsal 21.04.23 v 14:24 10b.

Hezká motorka, já taky koupil v DiRT bikes... Předpokládám, že paní byla blondýna...

jimmy40
jimmy40 napsal 19.04.23 v 23:21 10b.

Hezká motorka,prosím tě co to je za boční brašny? Děkuju za odpověď.

NXram
NXram napsal 19.04.23 v 10:17 10b.

jako mě se ta motorka velmi líbí a nemít tolik jiných v garáži, hodně bych o ní na ježdění kolem komína uvažoval . Že nebude naprosto dokonalá napovídá cena, tak to tak člověk musí brát, však ona ani ta Ducati není ... Já když přesednu ze své SA1290 na jinou motorku z garáže, taky mám pocit, že to nebrzdí, ale zase tohle není motorka na jízdu brzda plyn a dle recenzí, zase pak nemile nepřekvapí na nezpevněné cestě. Jsem zvědavý jak se dál tato rostoucí značka bude vyvíjet