renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník D4rk
Vloženo 22.1.2023
Aktualizováno 22.1.2023
Zobrazeno 1 562x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Na svůj věk velice krásná, stále moderně vypadající a zábavná motorka.

Více fotografii

První dojmy - Sedla mi jako hrnec na prdel. Široké pneumatiky jsou v zatáčkách dost znát a člověk má pocit, že se mu tak nějak jede samo. Ve vyšších otáčkách člověk cítí jak se probouzí z telátka nasranej býk.

Doplňky na motorce - Led blinkry.


Cnc páčky.


Top case i s opěrkou pro batůžek.


Plexi.

Recenze

Tohohle dědu jsem koupil přesně 4.12. 2020. Koupil jsem ho víceméně nepojízdného a v trochu zanedbaném stavu a to za účelem kšeftu. Přes zimu se často nudím a tak jsem hledal nějaký projekt, kterým bych se mohl zabavit. A stále s vidinou že si koupím noveho transalpa. Nestartoval,
nedobíjel, měl zablokovaná kola a tak podobně. Na motorce jsem přes zimu pracoval a udělal kompletní servis, přetěsnení tlumičů, vyměnil ložiska v kolech, repasoval všechny třmeny atd atd. Dokonce nedobíjela jen kvůli jednomu uklepanému drátu statoru ze 3. Potom už jsem jen přidal pár vizuálních doplňků a čekalo se na jaro a první projížďku. Co se poté stalo jsem opravdu nečekal.

První dojmy z horneta byly neuvěřitelný. Nejen že jsem si k němu vytvořil při opravování citový vztah, ale svou první jízdou a ovládáním mě opravdu nadchnul natolik, že jsem si ho nechal. Hornet mi sedl jako hrnec na prdel. Jezdím na něm do teď, a i přes to, že mám v plánu si koupit novou motorku, určitě si ho chci nechat.
Jednoduchý a exkluzivní naháč od Hondy kterej má v sobě motor z CBR 600 F. Tenhle motor je víceméně neskutečnej držák. Podvozek a hlavně široká kola které jsou totožné s cbr 600 rr fireblade, což umožňuje se krásně a plynule naklápět v zatáčkách. Při prvním nasednutí vám okamžitě dojde, že sedíte na sportovní motorce, protože nohy máte vysoko nad zemí a jste opřeni do řidítek. V podstatě by se dalo říct, že je to supersport v naked provedení. :)

Co se týče spotřeby, není při tahání za plyn problém se dostat i na 9 litrů. Já ovšem jezdím průměrně na 6-7 litrů, což bych řekl, že je na karburátorovej čtyřválec z roku 1998 hodně krásný. Dokoupil jsem i nosič a kufr a jsem připravenej i na další ročník eurobike festu.


Přítelkyně prvně kroutila očima, když jsme večer před koupí smažili řízky na cestu, ale v ničem mi nebránila, a teď se jí nemohu zbavit, když někam jedu. :P Proto jsem ji dokonce koupil i opěrku na kufr ať má tu moji zábavu a radost trochu komfortnější :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kali88
Kali88 napsal 27.01.23 v 09:09 10b.

Za tu recenzi a nadšení dávám plnej počet

JenyYamaha
JenyYamaha napsal 25.01.23 v 12:59 10b.

prostě klasika, nádhera

hycomat
hycomat napsal 24.01.23 v 20:06 5b.

Mám ju (1999) pätnásť rokov, priemer 6-7 l je divný, toľko mi robí hore Šturcom, normálne je 5,5l. S tým topkufrom, stanom, spacákmi a priateľkou za sebou to ale nebude nemožné. A ovládanie takéhoto autobusu... PanEuropean z toho neurobíš.
Pre solo jazdu super moto, vlani som jej doprial nové kotúče EBC+pancierky, takmer som zdvojnásobil cenu motorky.

faux4
faux4 napsal 24.01.23 v 19:39 10b.

Tahle motorka bude pořád pěkná

Pupi04
Pupi04 napsal 22.01.23 v 08:56 10b.

Parádní stroj
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Více komentářů



TOPlist