Vlastník | Hugo.R | |
---|---|---|
Vloženo | 11.1.2023 | |
Aktualizováno | 11.1.2023 | |
Zobrazeno | 2 208x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | Hugo.R | |
---|---|---|
Vloženo | 11.1.2023 | |
Aktualizováno | 11.1.2023 | |
Zobrazeno | 2 208x |
S Káčkom si užiješ svoje, má veľa múch. Ale je to jedna z najlepších motoriek na bežné cesty. Pohodlná a silná. Ja rozdiel v nastavení ESA poznám hneď. S tou reakciou na plyn, u mňa to dosť závisí na vonkajšej teplote. Čím teplejšie tým to je citelnejšie.
Myslím, že kdybys postavil fároše a bramboru vedle sebe na sprint nebo na okruh, tak bude bramborák možná rychlejší možná pomalejší, ale určitě bez toho "sportovního" pocitu. Jestli je to dobře nebo špatně si každý musí vyhodnotit sám, ale myslím, že to tak Helmuti udělali zcela schválně. Moje RT je na tom tipuju ještě hůř, v podstatě je to motorka sportovně až "tupá", ale ty číslíčka na tachometru jsou kupodivu poměrně přesná.
Co se týká tlaku v pneu, tak v manuálu (RTčka) píšou, že naměřená hodnota neodpovídá skutečnému tlaku, ale závisí na teplotě. Hodnta na palubce by měla být "normalizovaná" na zahřáté gumy a řekněme 20°C, kdy by měla odpovídat tomu, co ukáže rafička na pumpě. Mělo by to tak být schválně, aby člověk v zimě na studených nepřefoukával a v horku naopak neupouštěl a pak po studeném startu nelitoval. Na druhou stranu musím poctivě přiznat, že vybaven touto informací z manuálu jsem to dál nezkoumal a nekontroloval jsem, jestli je to pravda.
Z vyhřívaných heftů jsem byl stejně unešený jako ty, teď je chci i na kolo.
Ten chcíplý výjezd ze zatáčky - není to kontrola trakce? Můžeš ji zkusit vypnout.