renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1300 S (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hugo.R
Vloženo 11.1.2023
Aktualizováno 11.1.2023
Zobrazeno 2 208x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 3 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fullgas1
Fullgas1 napsal 13.01.23 v 22:30 10b.

S Káčkom si užiješ svoje, má veľa múch. Ale je to jedna z najlepších motoriek na bežné cesty. Pohodlná a silná. Ja rozdiel v nastavení ESA poznám hneď. S tou reakciou na plyn, u mňa to dosť závisí na vonkajšej teplote. Čím teplejšie tým to je citelnejšie.

Mark09
Mark09 napsal 13.01.23 v 13:36 10b.

xvasek
xvasek napsal 11.01.23 v 10:37 10b.

Myslím, že kdybys postavil fároše a bramboru vedle sebe na sprint nebo na okruh, tak bude bramborák možná rychlejší možná pomalejší, ale určitě bez toho "sportovního" pocitu. Jestli je to dobře nebo špatně si každý musí vyhodnotit sám, ale myslím, že to tak Helmuti udělali zcela schválně. Moje RT je na tom tipuju ještě hůř, v podstatě je to motorka sportovně až "tupá", ale ty číslíčka na tachometru jsou kupodivu poměrně přesná.

Co se týká tlaku v pneu, tak v manuálu (RTčka) píšou, že naměřená hodnota neodpovídá skutečnému tlaku, ale závisí na teplotě. Hodnta na palubce by měla být "normalizovaná" na zahřáté gumy a řekněme 20°C, kdy by měla odpovídat tomu, co ukáže rafička na pumpě. Mělo by to tak být schválně, aby člověk v zimě na studených nepřefoukával a v horku naopak neupouštěl a pak po studeném startu nelitoval. Na druhou stranu musím poctivě přiznat, že vybaven touto informací z manuálu jsem to dál nezkoumal a nekontroloval jsem, jestli je to pravda.

Z vyhřívaných heftů jsem byl stejně unešený jako ty, teď je chci i na kolo.

Ten chcíplý výjezd ze zatáčky - není to kontrola trakce? Můžeš ji zkusit vypnout.



TOPlist