renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Haar
Vloženo 19.9.2022
Aktualizováno 19.9.2022
Zobrazeno 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá, nenáročná kráska z roku 2007. I když se má za to, že je německý design hnusnej, ale dokonale funkční, v tomto případě se jim povedla i vzhledově. Pár odřenin už za ty roky má, ale jsou to jenom drobnosti, který se daj poměrně snadno napravit.

Výška jezdce: 168 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: U endrua byla možnost zkusit terén. I když je to \"jen\" malý GS.

První dojmy - Ten starej jednoválec (dvousvíčka) byl pro mě trochu šok. Není to žádná něžná a tichá Japonka, zní spíš jako prochlastanej viking. A doslova nesnáší nízký otáčky. Vede se ale skvěle, to nižší těžiště dělá svoje. Žádnej rychlík to není, ale síly má i po těch 15 letech pořád dost... BMW nezklamalo:)

Motorku bych doporučil pro - Všude píšou začátečníci a ženský... ano, to souhlasí, ale s respektem. Nečekejte prosím, že se s tím v nulový rychlosti zachází jako s kolem.

Doplňky na motorce - Motorka má v původní výbavě vypínatelné ABS, výstražná světla, vyhřívané hefty, topcase BMW, blastry, horní padací rám, padací rám pod motorem.

Továrně snížená
Továrně utaženej výkon na 25 kW (to byla taky story...)
Snížený sedlo

+ dokoupila jsem origo tankvak.

Recenze

Vybrala jsem si ji, protože mě láká zkusit terén a tohle malé GS je do začátků prý ideální. Bylo mi také doporučováno. Na zem z ní bez větších problémů dosáhnout i nižší jezdci.

Při jízdě pohodlná, za předpokladu, že nepřekračujete povolenou rychlost na dálnici. Vyšší plexi nutností. Vibracemi ve vyšších rychlostech je známá. Honit ji až na její limit, není upe dobrej nápad. Když ji naopak podtočíte, dá vám to nevybírávým způsobem znát.

Je to starej jednoválec a taky tak zní... ale šlape jako hodiny, startuje spolehlivě, nežere skoro nic, kolem 4 litrů, takže nádrž na 17,5 l dostačující. V terénu je spotřeba samozřejmě vyšší.

Nejeto 40 000. Kupodivu návštěva u odborníka nedopadla úplně zle. Dojde na opravu kabeláže, vůle v řízení + výměna oleje, filtrů, kontrola ventilů... Na to, že jsem ji kupovala sama, haluz... :D

Koupila jsem ji sníženou. Říkala jsem si, že do začátku se to bude hodit. Mno... záhy jsem zjistila, že jsem nízko až nějak moc (168 cm/51 kg).

Ani lehký terén s továrně sníženou verzí nepřipadá v úvahu. Jízda s úplně utáhlým zadkem, kvůli aspoň trochu rozumný světlý výšce, je čirý masochismus. Takže dostala novej zadní tlumič (YSS) ve standardní délce + OEM standard vnitřky předních vidlí. Šla nahoru minimálně o 6 cm. Zadek si můžete jednoduše nastavit (předpětí + rebound), a to i ten od YSS, předek nikoliv.

Plně naložit jsem ji ještě nezkoušela, a to ani spolujezdcem, až to přijde, doplním :) V každém případě můžu říct, že ačkoliv je ve městě celkem hbitá, zdá se mi, že i na obyčejný polní cestě se jí líbí mnohem víc. Ráda bych s ní příští rok vyrazila někam dál.

Když jsme u té hbitosti, všude píšou, že taková je, že je to "malé" enduro, ale pořád má 200 kg, se kterými se, zvláště ženský, musí naučit zacházet. Není to žádnej drobek.

Tady možná stojí za zmínku centrální stojan. Vzhledem k tomu, že se zvedala, dostala i novej origo stojan. A tady soudruzi z NDR udělali chybu. Stačilo, aby byl o centimetr kratší a nemusela každá recenze na BMW F650GS obsahovat informaci, že na centrál se to háže k***a blbě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
UHKrtek
UHKrtek napsal 04.01.23 v 11:07 10b.

vilem_i_am
vilem_i_am napsal 26.09.22 v 19:22

Pěkná. Na malé GS mám krásné vzpomínky, díky němu jsem se vrátil k motorkám. Byla to moje nejlepší dovolená.

wi_tack
wi_tack napsal 22.09.22 v 14:55 10b.

Ať dobře slouží a jsi spokojená. Já mám jako druhou moto na cesty kolem komína G650 GS a nedám na něj dopustit Tak třeba někdy na cestách po Moravě ahoj.

Haar
Haar napsal 20.09.22 v 10:33

Díky všem za reakci :)

xvasek: k jejím slušivým cca 200 kilogramům mám zdravej respekt, myslela jsem, že mi to snížení zezačátku pomůže, a že ji zvednu, až se s ní trochu sžiju.. Bohužel jsem po několika jízdách zjistila, že to není úplně ono, navíc úplnej prcek nejsem:) Když je ale malej jezdec a nechce s tím řádit v terénu nebo cestovat stovky km daleko v plné polní... Proč ne...

Novej YSS stál desítku + nový pružiny, distanční trubky, atd. cca pět + stojany (BMW jednoznačně nejlevnější zdroj ND). Sadu na snížení patrně v kompletu prodám (i se stojany), takže se mi tím může něco vrátit. Čekala jsem to horší:) Já jí ten novej zadek stejně chtěla koupit. Pravda je, že snížený sedlo mám taky a zrovna pohodlný to není :)

Díky za tip, tam se snad zajedu i podívat:)
--------------------------

pali3x: začátečníci a ženský bylo obecný doporučení:) Existují ženský, který sedlaj mnohem větší a těžší stroje. A zkušení jezdci si taky už vybírají podle svých potřeb.

Začátečníci a některý baby mají holt výběr omezenej, proto mi přišlo vhodný vytípnout právě tuhle její "přednost".
Konkrétně mnohem vyšší verzi Dakar už bych takovej přívlastek nedávala :D Já na ně v inzerátech narážela celkem často, ale je fakt, že jsou samozřejmě dražší.

----------

Slávek-TDM: No u toho YSSka je blbý, že musím předpětí řešit ručně a přístupnost trochu na prd. Upřímně netuším, jak by se k tomu dostával chlap se svýma velkýma rukama. Já je tam ještě nějak narvu :)

Guga
Guga napsal 20.09.22 v 05:51 10b.

Krásně napsaná recenze

Více komentářů



TOPlist