renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure R (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BEDIHOST-GS
Vloženo 24.8.2022
Aktualizováno 31.8.2022
Zobrazeno 2 492x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Nechtěl jsem ji...nevím proč..
Bylo to asi kvůli tomu ,že jsem měl už 4 motorky GS..včetně 1250..,čekal jsem na nové GS,které není.Pouze malé úpravy a jiné barvy,které se mi stejně nelíbí.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - - ve zkratce: neumí to tak všechno skvěle jako GS 1250,přesto bych momentálně KTM SAR neměnil. -řazení bez spojky je mnohem lepší a takové přirozenější než na "boxeru". -lepší (vyšší) posez než na 1250 - pro mne teda.joo a pro ženu taky..nechapu ale je to tak (od března 2022 najeto cca 11 tis.km :-) ) Neskutečně mě vadí ovládání ukazatele směru ..ten čudlík mě vytáčí.V rukavicích je problém ho hned vypnout..nebo jsem divnej já!

Motorku bych doporučil pro - Dnes se nedělají špatné motorky.Jen někomu sedí ta jinému jiná.. Mám ještě Hondu CRF 1100 AT AS DCT 2022/6 - za mne velká tragédie za ty peníze...o tom napíšu dál později..

Doplňky na motorce - - touratech držáky a kufry
- rally sedlo (vyšší)

Recenze

-původní pneu AX41 řekli ahooj kolem 6 tis km.
To jsem se vracel z už koncem května z chorvatska (severní Velebit),a to už po cestě po asfaltu skákali..hučeli...
Ted obuté Mittas E09+ zatím fajn-za mě fungují a vydrží větší porci km..mokro je trošku problém! i na 4 ku a plnej kotel..zabliká TFT varovným signálem

-spíše se bojím servisu v 15 tiskm...je to složitější se někde dostat než GS ,takže bude určitě dražší.Uvidím.

Nemá el podvozek jako její sestra typ S..Po přečtení manualu cca 2 x ,je to poměrně snadné a jde si zvyknout..

Moje polovička je nadšená .Měl jsem obavy že nebude chtít na tom jezdit.Mýlil jsem se..Sedí se jí dobře.(po 300 km v kuse jsme stejně rádi ,že z toho slezem..není nám 20 let)Možná někdo napíše já najedu "tolik"..a pohoda..jj.No já ne!!
Rekord mam na starém 1200 GS 1440 km..a to mě nebailo už nic..nic!

takže cestovat se na tom dá velmi dobře.Mám ještě originál dokoupené rally sedlo,které je o cca 3 cm vyšší než co tam je serie.Pro mne lepsí.
A navíc doplnky z KTM levné..oproti modré a bílé ..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jejdapatník...
Jejdapatník... napsal 04.05.23 v 14:28 10b.

A hele, kolega a hned "za humny"...
Mám ji třetí sezónu a pořád jsem z ní vyplesklej. Super volba!
Jak jsem jednou psal - je to jak s ženskejma: každý má jiný vkus. Pro mě je tato motka ta nejlepší... 10b

kosťej111
kosťej111 napsal 30.08.22 v 22:00 4b.

Hezký komentář, jen ta poznámka o Africe je úplně mimo mísu. Mám nyní už druhou ATASku, šel jsem nyní do automatu a za ty peníze je to super motorka. Možná i proto dává KTM v testech dost na prdel ( kromě výkonu teda) Ale ten v terénu moc neřeším a přesuny po dálnici 170Km/hodinu také žádný problém. Za den dáme s kámošem 980 km směrem na Albošku a druhý den pokračujeme dál. Kamará má Afriku 2017 a najeto přes 75 tisíc a kromě přetěsnění vidlic a výměny oleje v nich ještě nic neřešil. (Což se nedá moc říst o KTM co tak poslouchám od jejich majitelů). Ale jak píšeš, každému sedne jiná motka , tak přeji s oranžádou hodně šťastných km a hlavně bez poruch...

JirkaRi
JirkaRi napsal 27.08.22 v 08:41 7b.

Mezi 21 a 22 není rozdíl žádný. Ta motorka je fakt dobrá. Na ten čudlík mi trochu pomohlo prostříknout (trochu!) silikonovým olejem tu gumičku pod tlačítkem. Servis v 15000 stojí cca 6000 (olej, filtry, tryska spojky, aktualizace FW).

Irsaioliver
Irsaioliver napsal 26.08.22 v 18:24 10b.

taky o ní přemýšlím... jaký je rozdíl mezi 2021 a 22 ?

xyza
xyza napsal 26.08.22 v 17:06

Mám doma její sestru verzi S, ten čudlík na směrovky je tragédie. Proto jsem se naučil pracovat s automatickým vypínáním. Zapínám směrovku s takovým předstihem aby se po průjezdu křižovatkou vypla.
Super výběr, ať slouží.

Více komentářů



TOPlist