renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Svartpilen 401 (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mrazikovo
Vloženo 30.7.2022
Aktualizováno 18.9.2023
Zobrazeno 1 919x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 6 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mercurio
Mercurio napsal 04.08.22 v 11:54 10b.

Rozumím tvé radosti z Husky.
Vyměnil jsem Fazera 600 za Duka 390,což je vlastně stejná motka,co máš ty.
A jo,radost je s tím větší. Těch 60kg dole je prostě sakra znát.
K tomu pevnější podvozek, výborná brzda a motor,co je radost honit. Navíc s jemnou spojkou a řazením.
Dvakrát jsem ho prohnal i v Alpách a bylo to super!
Už bych točivý čtyřválec nechtěl.
To tahání za ruce by mi chybělo...
Užívej si ve zdraví.

Ozzy_
Ozzy_ napsal 02.08.22 v 06:59 10b.

Moc sympatickej strojek. Konecne nekdo kdo chape ze zabava na motorce nemusi byt jen o 200 konich. Dlouha leta me ten motor bavil i na okruzich. A i ted se mi po nem styska.

mrazikovo
mrazikovo napsal 30.07.22 v 20:50

Ta motivace k přechodu na papírově slabší motorku byla taková, že jsem chtěl něco lehčího na dojíždění do práce, něco zábavnýho na každodenní cestování a blbnutí. CBčko váží 210kg, Svartpilen má suchej 150kg, tudíž v tomto bodě zadání splněno. A co se výkonu týče? Aby ten 4vál jel, tak se taky musí točit. Do cca 7,5tis otáček se nic zásadního neděje a teprve potom se zažhne oheň. Jednošálek ve Svartpilenu je na tom podobně. Je potřeba pořádně otočit zápěstím a ono to docela peláší. Výhoda je, že při jízdě takřka pořád na plnej plyn je rychlost jízdy stále ještě ,,bezpečná".

Samíc
Samíc napsal 30.07.22 v 17:21 10b.

Fyro
Fyro napsal 30.07.22 v 14:21 10b.

Taky se mi vždycky líbil.Napiš něco víc o motivaci přechodu ze silnějšího čtyřválce na slabší jednoválec, díky!

DeaDDream
DeaDDream napsal 30.07.22 v 12:35 9b.

dobry popis nech to jede



TOPlist