renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Svartpilen 401 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Martin-pg
Vloženo 18.3.2019
Aktualizováno 13.10.2021
Zobrazeno 2 682x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Scrambler s moderním designem, zábavná motorka s malou hmotností.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Dypree s.r.o. (Slavkov u Brna)

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Malá hmotnost, široká řidítka, rychlé kvalty, Prostě takový malý uličník. Pro každého, kdo si chce zajezdit, užít si zábavnou jízdu a nepotřebuje pro to nutně stádo alespoň 100 koní. Takže až si sednou brzdy a nebude tu digitální omezení pro režim záběhu, bude to určitě ještě lepší. ... je to lepší.

Doplňky na motorce - Větrný štítek - PUIG pro Svartpilen 401
padací rámy SW motech pro Duke 390 (nutná změna distančních podložek a montážních šroubů)
rozšíření plochy stojánku Kappa ES7703K - pro KTM 950/990 - pasuje na Duka 390 i Svartpilen/Vitpilen 401.
Karbonový výfuk remus s homologací (zase shodný pro KTM 390 a HQ401, ale i pro 125), jojo Remus jako dvorní dodavatel pro KTM má ten zvuk pro Duka vychytaný, takže i HQ zní skvěle, bublá i práská to mnohem lépe ))
rázem mnohem více respektu u okolních aut.

Recenze

Plusy: nízká hmotnost, agilnost, jemná spojka a rychlé kvalty. Pro mě je plusem i neotřelý specifický design, LED světla a blinkry, nebo jednoduchý display, na který stejně nemáte za jízdy moc času koukat.

střed: Je to naháč a má široká řidítka, takže poctivě vítr, ale v zábavných rychlostech tohoto stroje, to tolik nevadí. Pod sedlo se vejde max. lékárna.

mínusy: Ochrana proti vodě od zadního kola vlastně skoro není. U této "digitální" motorky mi trochu chybí bezpečnostní prvek - výstražné blinkry.

Další: i přes malou nádrž není problém s dojezdem 200 - 250 km mezi tankováním.

První chybka : po cca 5tkm prasklo lanko spojky - předřelo se. Příliš utažené pásky držící kabely od řídítek moc ohýbaly bowden v místě těsně za zálisem u páčky. vyměněn bowden za nový a stahovací pásky nahrazeny gumovými používanými KTM na modely Adventure. Bowden se neláme a může se volněji pohybovat při pohybu řídítek. v servisu KTM tvrdí, že takto se to již nikdy nepředře.

Moto nakonec prodána, po 3 letech. Zklamaný jsem rozhodně nebyl, naopak, byl problém najít vhodného nástupce, který by poskytoval tolik "fun factoru" při ježdění nejen pro zábavu, ale i při dojížděním za povinnostmi, kde si nejde tolik vybírat cesty.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zelinar22
zelinar22 napsal 14.10.21 v 20:20 10b.

Ahoj ,Co jsi koupil jako náhradu Za tento bike?

Targus
Targus napsal 10.09.20 v 06:33 9b.

Číhám, že to je stejný Do-Do (dodělej doma), jako bývaly Jawy a Čízy..

Týý vogo, za ty prachy...

... ještě že mám tu svou dvoutaktní smraďošku za pár peněz...

ILA
ILA napsal 07.09.20 v 14:20 10b.

Prosím fotku s doplňkama. Jinak samozřejmě 10b.

Korytnacka
Korytnacka napsal 18.04.20 v 19:08 8b.

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 26.12.19 v 13:05 10b.

Gratuluji, dobrá volba
Dáme závod

Více komentářů



TOPlist