renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Svartpilen 401 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tez
Vloženo 16.4.2020
Aktualizováno 26.6.2020
Zobrazeno 4 368x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvěle vypadá, skvěle jezdí a charakteru má na rozdávání.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Viz níže.
Honda CB 300R: Původně záložní varianta, když by nebyly peníze.

První dojmy - Moje první motorka byla Duke 200. Skvělá věc, moc silná nebyla, ale zábavy kopec. Každou volnou chvíli jsem strávil na ní. Pak musela pryč a o pár let později přišla Yamaha MT-03 (ta původní). Taky jednoválec, ale podstatně větší - 660ccm. Nebylo to ono. Nebyla špatná, ale čekal jsem něco hravějšího, něco zábavnějšího. Po cca roce šla do světa. No a po pár letech se naskytla příležitost na tuhle Husku. Sedl jsem na ní a od prvního kilometru bylo jasno - je to tam! Všechno to, co mě bavilo na dukovi a ještě víc!

Motorku bych doporučil pro - Pro mě!

Doplňky na motorce - Jiná zrcátka, usb zásuvka.

Recenze

Původně jsem si brousil zuby na RE Interceptor 650. Na starý kolena jsem chtěl něco dospělejšího, klidnějšího. Na Interceptora jsem slyšel samou chválu a cena byla taky pěkná. No a letos jsem se konečně rozhoupal, dokonce i drahá polovička svolila, a já v době korona-karantény sedl k internetu a začal koumat, jak bych si toho enfielda mohl koupit. Ještě naposledy, jenom tak pro jistotu, jsem kouknul na inzeráty, co se v této ceně dá koupit. Listuju si od nejdražších (v ceně interceptora), nic mě neoslovuje, dostávám se někam na 14. stránku, kde už jsou jenom čínské Zontes a RF a bůh ví co ještě. A najednou tam byla. Husqvarna Svartpilen 401, fungl nová, za takovou cenu! Nechápal jsem.
Druhý den jsem volal prodejci, měli samozřejmě zavřeno, motorku mi prodat nemůžou protože korona... ukecával jsem ho a nakonec se podařilo domluvit a já si o víkendu jel do Brna pro novou motorku. Dodávka bohužel neklapla, takže jsem vzal staré moto hadry, nechal se od kámoše hodit a zpátky že pojedu na moto.
Převzal jsem papíry, motorku, po telefonu vyřešil povinné, do mobilu si nechal poslat zelenou kartu... a bylo to. Ten pocit z funglovky je stejně nej :) Najeto 0km, ještě ani neudržela volnoběh. První cesta vedla na benzínku, kde se hned přitočil chlapík a začal se vyptávat. Ten den jsem stavěl ještě 3x a z toho 2x někdo přišel obdivovat a ptát se.

První den jsem najel poctivých 300km (bylo by to tak o 100 méně, kdybych na Vysočině nezapomněl odbočit). Hned bylo jasné, že tohle je zase ono. Neposedná raketa. Motor skvěle zrychluje, skvěle zpomaluje, a nesnáší, když člověk jede ustálenou rychlostí. To pak pořád škube, poskakuje, a poňouká: "no tak, přidej plyn! Aspoň trochu! No táááák!", až to nevydržíte a vezmete za to, abyste po pár metrech zase ubrali. Vrknout plynem, podřadit, brzdit motorem... a ten si vrní blahem, prská do výfuku. Prostě paráda.

Podvozek, brzdy... skvělé (aby ne, je to Duke 390 s jiným designem). Byl jsem zvědavý, co ty gumy. Pocitově úplně v pohodě, dokonce si na nich připadám o trochu jistější než na předchozích motorkách. Ale nesjíždím do kraje, takže mě neberte moc vážně.

Ještě pár postřehů za prvních asi 700km:
- sedí se celkem vysoko. Já má 182cm a když jsou na silnici koleje, tak občas skoro nedosáhnu :D
- taky jste počítali poměr výkonu a hmotnosti a do A2 vám to prostě nevycházelo? Tak přátelé, já mám v techničáku výkon 31kW a hmotnost 157kg. Dokonce je vyplněná i kolonka s poměrem: 0.2000 (fakt to tam je na 4 desetinný místa).
- v zrcátkách není vidět prakticky nic
- tlačítka na displeji se prakticky nedají zmáčknout. Na občasné přepnutí/vynulování se to dá, ale nastavit třeba hodiny, to je peklo... A když je nastavíte jeden večer a ráno vstanete a zjistíte, že se přes noc posouval čas (!!!), tak máte chuť motorku prohodit oknem
- ukazatel paliva je takový hodně orientační. Naberu plnou, ukazuje 6/8. Pak to klesá celkem rovnoměrně na 2/8 a pak ukáže prázdno (a fakticky zbývají tak 3-4 litry)..

Další zkušenosti a postřehy píšu průběžně do deníku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ILA
ILA napsal 07.09.20 v 14:08 10b.

souhlas s 1., 3. a 4. (bez poslední věty ) postřehem. A je o malinko hezčí, než moje. Ať ti dělá radost

ferrac
ferrac napsal 20.04.20 v 08:28 10b.

Hmmmm, v ty cerny vypada fakt skvele. Pro me osobne jeden z mala novych motocyklu ktery ma koule. A navic jeden z mala stroju, ktery me donutil neco napsat. Tak mnoho stastnych km :)

PanKlobasnik
PanKlobasnik napsal 19.04.20 v 12:50 10b.

Moc hezka. At Ti dela jen radost

Martin-pg
Martin-pg napsal 19.04.20 v 10:33 10b.

Takže další černá husky, super. Můžem dát sraz Svartpilenů. Ten palivoměr, to je nějaký divný, mě to ukazuje a dojezd hlásí přesně, v cca 80 -70 km dojezdu přeskočí na low fuel (dojezd o km) a vše odpovídá = zůstává tak 2,5 l. tj. 2/8 z 9,5l.

Korytnacka
Korytnacka napsal 18.04.20 v 19:14 10b.

nech to slúži a v Autonove sú dobrí! A len radosť v sedle a kolesami dole...

Více komentářů



TOPlist