renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Davaz
Vloženo 30.4.2022
Aktualizováno 13.2.2023
Zobrazeno 1 394x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Chtěl jsem něco nového. Dosud samé 4vály, a z Efka jsem zatím mile překvapen.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Vyčnívá a zároveň nevyčnívá z davu. Vzhledem překvapí. Chtěl jsem pofaceliftovou ale za tu chtějí nesmyslné peníze. Je nesmírně pohodlná (až na to zalomení nohou) a při jízdě se jede jak v bavlnce. Při výjezdu ze zatáčky nemusím mít strach za to vzít. Krouťák vyvažuje slabší výkon, při rozjezdech na semaforech nechá žrát prach i Yamahu FZ6N.

Motorku bych doporučil pro - Pro koholiv. Začátecníci a vyježdění pionýři si přijdou na své.

Doplňky na motorce - nižší posazení stupaček MV-Motorrad Technik, držák na mobil SPconnect, nabíječka,
boční kufry Shad;

Recenze

Než jsem zvažoval koupi, sledoval jsem motorkářích co to vůbec je.
BMW, značka která si zachovává osobitost, svéráznost a německý perfekcionismus.
Dojel jsem si pro ni přes půlku republiky. Pěkná na fotkách dobře popsaná, výfuk Akrapovič, nízký nájezd. TOP!!!
Po prvních kilometrech jsem si všiml manka, které popisují v recenzích. Vysoko posazené stupačky (zalomená kolena v nepřirozené poloze se ozývají po 100km). Hned jsem hledal nástavec (cena 3800,- :O), o 4cm níž a pohodlí se maximalizuje.
Začnu od nuly. Vzhled motorky vyzařuji asymetrii. Světlo, ,,plexi", nadrž vzadu a výfuk na druhé straně než obvykle. Je to tak divný až je to hezký. :D
Motor, je dle mého správně gumový. Na 5 při 2000rpm si to hluboce brumlá a jakmile zatočím heftem bez cukání se začíná vytáčet.
Chce to točit. Největší ,,zábava" se točí v horní třetině a při tom se nemusím bát, že bych to ustřelil. Nepříjemné na tom je, že střední pásmo otáček posílá nepříjemné vibrace do řídítek, takže buď tomu musím šlapat nebo na pohodu do 4000rpm. To je záležitost vyvážení motoru, nicméně nejsem úplně hajsaví tak to jen zmiňuji.
Pokud někdo hledá motorku u které se nechce příliš nadřít, tak je to Ta pravá. Otočím trupem a jedu tam kam koukám. Podvozek je příjemně vyladěný a nastavení zadní kyvky předpětí a tlumení je pro mě jako lajka dostačující. K tomu udělám drobnou reklamu pneumatikám. Michelin Pilot SC2 - TOP!!!
Cestování, na ní bude příjemná záležitost, nicméně o toto info se podělím po letošní tour de europe.

Tour de europe - celkem 7 dní na cestě a 3000km, skrze déšť a zimu, úmorné vedro, po dálnicích a hlavně skrz horské průsmyky. Nikde nezaváhala a jakékoliv podmínky ji nechali chladnout.
Má problém v rychlém řazení ve vysokých otáčkách ve velké zátěži. Když jsme šplhali na Passo Stelvio, tak v těch strmých stoupavých zatáčkách jsem musel buď řadit velmi přesně nebo projíždět v rychlosti na hraně pneumatiky ale ruku na srdce, na kolik takových situací na našich silnicích narazíme.
Podvozek musím vyzdvihnout: Je měkký a pohodlný a když tomu chce člověk šlápnout tak sežere nerovnosti a vůbec o nich nevíte. Vyjížděli jsme jeden průsmyk a byla prázdná silnice... řeknu vám, je to prostě radost na ní jezdit.

Hledal jsem motorku která by mi mohla vyhovovat víc ale žádná se mi nelíbí.
Jedině SUZU GSR 750 ale tu až někdy jako druhou až budou zas peníze navíc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TomínoFázer
TomínoFázer napsal 27.05.22 v 12:16 9b.

petr13
petr13 napsal 04.05.22 v 22:16 10b.

Davaz
Davaz napsal 04.05.22 v 21:18

120k plus kufry zu 4ku.

novaciny
novaciny napsal 04.05.22 v 21:17

pěkná :) kolik si za ní dal, jestli se můžu zeptat?

Samíc
Samíc napsal 30.04.22 v 21:17 10b.

Více komentářů



TOPlist