renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 R (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BoBo1
Vloženo 2.12.2014
Aktualizováno 5.1.2020
Zobrazeno 6 478x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Baerische Motoren Werke AG - ,,zřejmě dobrý oddíl". Je i jejich modelová řada F800 tak dobrá?? DNES UŹ TO VÍM JE GUT!

Více fotografii

Motorka koupena od midzis (Bolatice) - Koupeno tady na Motorkářích od midzis. Je to pohodový chlapík a vše dopadlo na výbornou. Ještě než jsem jel pro motorku, tak jsem měl v e-mailu servisní historii, faktůry i TP. Předem jsme se domluvili na moc pěkné ceně a sjeli se na půl cestě v Brně. Já odjel dumů na BMW a Milan vlakem. Milane ještě jednou dík! Dobrý obchod se nechá udělat i na ulici.

Výška jezdce: 165 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Griso 850: Taky zajímavá motorka, ale nakonec rozhodovala váha, sedačka a dávná touha.

První dojmy - Velice pevná a tuhá motorka. krásně se vede a do zatáček padá úplně sama. Trochu víc zalomená kolena než jsem zvyklý a váha na řídítka. Zvyknu si? Je pohodlná, motor krásně zní. Jo to půjde.

Motorku bych doporučil pro - F800R lze doporučit všem, kteří se chtějí krásně, pohodlně a dlouho povozit. Se svými 177kg(suchá) a 80 cm vzsokým sedlem lidem menšího vzrůstu klidně i holkám. Myslím, že nikoho vyloženě nezarmoutí. Prostě na tu dobu propracovaná motorka dnes už za rozumný peníze.

Doplňky na motorce - Mašina je zatím skoro v půvudním stavu. Minulý majitel přidělal origo boční kufry. Já modrobílé proužky na kola v továrních barvách. Vyrobyl stojany a plánuji ochrané protektory na boky a do hřídelí kol . Možná klín pod motor.




Edit 2017: Časem namontováno několik dopňků některé i vlastní výroby jako třeba krovka na sedlo,kryty chladiče, zásuvka 12V, tempomat, basry AcerbisTarmac s podsvícenými led proužky, laďák Rémus Hexacone.Vše je popsáno a nafoceno v deníku.











































Recenze

Koupená na podzin do zazimování najeto 1000 km kolem komína. F800R je trochu zvláštní a svým charakteristickým světlem nezaměnitelná motorka. Někomu se líbí a druzí to nechápou. Je jich málo a nejsou tak okoukamé Je to kvalita BMW, až na ten motor. Vždzcky jsem ji chtěl, ale bál jsem se toho profláknutého motoru od Rotaxu. Totiš některé z těchto strojů vyráběných od roku 06 v modelových řadách S,St,GS,R měli problémy se zadřenými motory. Na internetu je dost případů, kde popisují jak v motorech zaklepalo. Většinou se jedná o přidření na klice nebo vyvažovací hřídeli. Jsou známy i případy, kdy starší ročníky natočily hodně přez sto tisíc km bez větších problémů. A pak si vyberte. Každopádně u modelů starších 2010 by se tyto závady neměly objevovat, protože fabrika v letech 09-10 dělala průběžně několik úprav na motoru jako: úprava olejového čerpadla, změna mazacich kanálů, vany, bloku kolem uložení kliky, jiná směs šál na klice a vyvažovací ojnici. Výrobce doporučil i jinou specifikaci oleje (15w-50). V době kdy BMW vlastnilo Husgvarnu tento motor (převrtaný na větší objem a výkon) dávali do Nudy. A tak jsem do F800R (2010) šel a doufám, že spolu vydržíme dlouho.
Jinak motorka jako celek je velice dobrá. Překvapila mě jijí chuť zatáčet i s gumou 180 zatáčí mnohem líp a přesněji než moje Honda FMX se 150. Jezdí krásně, brzdí a hlavně je to dvouválec se stříkačkou.
Převodovka: Připadá mi,že je poskládaná dost na krátko jednotlivé stupně (6) se rychle roztáčí jako u krosky. To když motor pořádně točíte. Nechá se jet, ale i na šestku od nějakých 2700 ot. až po max.
Rám: Je páteřový, hliníkový a pevný. Do rámu zavěšený motor a na karterech motoru oka pro uchyceni hliníkové kyvky. Motorka má zadní pružinu stavitelnou jednoduše kolečken ta se nechá dobře regulovat i za jízdy podle potřeby, částečně je štelovací i hydraulický odskok. Na přední vidlici někdo nadává, že je moc měkká, ale mě vyhovuje. Sedačka je velice pohodlná. Brzdy Brembo panceřové hadice,tlumič řízení to vše z výroby.
To jsou zatím první postřehy. Čas ukáže jak to inženýři v BMW poskládali. Zatím jsem spokojený.

Květen 2015 - Najeto nálo přez dva tisíce. Už jsem si zvykl. Je to velká paráda. Na krátko poskládaná převodovka mi začala vyhovovat. Roztáčet motor a sázet tam jeden kvalt za druhým je nádhera a krásně to zní. Trochu mi vadí hlučnost převodovky při řazení.
Přez zimu vyrobeny a namontovány dva doplňky. Klín pod motor a ochrané protektory. S klínem mi přijde motorka taková vyvážaná

Září 2015- Naučil jsem se řadit nahoru bez spojky. Jednotlivé kvalty řádně roztahovat zaklapnot gas a v tom rychle přeřadit. Teď cítím jak nakrátko poskládaná převodovka dává smysl. Je to paráda.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
srubajs
srubajs napsal 29.04.20 v 01:49 10b.

Ahoj a zdravím Tě

na kolik by sis cenil udělat Tvůj podmotorový kryt na kšeft?

Děkuji za odpověď a přeji fajn den

Miroslav Srubek
775967572
Ostrava

vojtechhubacek
vojtechhubacek napsal 24.04.20 v 08:57 10b.

Mann
Mann napsal 22.03.20 v 16:47 10b.

Rebelie z Mnichoval s tím asi moc předpisově jetdit nelze, což?

Piki
Piki napsal 28.07.18 v 11:28 8b.

Pěkná věc

p.epanica
p.epanica napsal 22.06.18 v 14:38 10b.

Díky a ať Ti slouží ...

Více komentářů



TOPlist